اخبار ورزشی از کاراته و فوتبال را در روز دوشنبه ۱۲ فروردین را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز   دوشنبه شاهد خبر‌هایی، از چهارکاراته کا قزوینی در بین برترین‌های دنیا، شکست کاسپین در بازی خارج از خانه و فوتبالیست تاکستانی در دوم مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به میدان می‌رود هستید.

شکست کاسپین در بازی خارج از خانه

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال کاسپین قزویندر بازی خارج از خانه برابر ایرانجوان بوشهر با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

شاگردان سعید دقیقی هم اکنون با ۲۶ امتیاز در مکان هشتم گروه شمال قرار دارند.

فوتبالیست تاکستانی در دوم مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به میدان می‌رود

بهناز طاهرخانی فوتبالیست ملی پوش تاکستانی در ترکیب تیم ملی بانوان، امروز تهران را برای شرکت در دوم مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ قطر ترک کرد.

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در گروه C. با تیم‌های چین تایپه، فیلیپین و فلسطین همگروه است و این مسابقات به میزبانی قطر در دوحه برگزار می‌شود.این رقابت‌ها از ۱۴ فروردین آغاز می‌شود.

چهارکاراته کا قزوینی در بین برترین‌های دنیا

در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی ۴ کاراته کا قزوینی در بخش مردان در بین برترین‌های دنیا قرارگرفتند.

بهمن عسگری، ملی پوش قزوینی در دسته منهای ۷۵ کیلوگرم، در رده چهارم جدول راه یافت. علی اصغر آسیابری دیگر ملی پوش استان هم در این وزن در جایگاه شانزدهم قرار گرفت.در رنکینگ المپیکی وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، بهمن عسگری در رتبه چهارم و علی اصغر آسیابری در رتبه ۱۲ است.

مجید حسن نیای در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم در مکان ۲۳ و امیر رضا میرزایی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم در مکان ۲۲ قرار دارند،در رنکینگ وزن اول المپیکی که تلفیقی از رتبه کاراته کا‌های وزن منهای ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم است، مجید حسن نیا در رده ۴۶ و امیر رضا میرزایی در جای ۵۲ قرار گرفتند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.