شهردار گیان گفت: به دلیل بارش سنگین ۵۰ سانتی متری برف، سراب گیان بسته شد و با توجه به حالت بحرانی شهر ۵۰ نیروی بسیجی و امدادگر به کمک مردم آمدند.

 سراب گیان بسته شد/ ۵۰ نیروی بسیجی و امدادگر به کمک مردم آمدندعلی جلالی شهردار گیان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، گفت: اگر نیرو‌های بسیجی و امدادگر و کمک مردم نبود با شرایط بحرانی تری مواجه بودیم به همین خاطر سراب گیان را دو روز است که بسته ایم و از مسافران نوروزی خواهش می‌کنیم به خاطر حفظ جانشان به این مکان تفریحی و توریستی مراجعه نکنند.

وی گفت: ۳۰ نیروی بسیجی پایگاه فتح گیان و ۲۰ نیروی امدادگر و مردمی دو روز است که به مردم امداد رسانی می‌کنند و جان یک نفر را نیز از سیلاب و خطر غرق شدن نجات دادند.

جلالی افزود: گیان اصلا شرایط مناسبی ندارد و بارش برف حدود ۴۰سانتیمتری داخل شهر و بیش از یک متر در کوه‌های اطراف تمامی منازل قدیمی را با تخریب تهدید می‌کند و از دیروز تا الان چندین خانه تخریب شده است.

وی بیان کرد: پوشش آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت نیز خیلی ضعیف است و نقاط کور بسیاری وجود دارد همچنین برق قسمت‌های از شهر گیان همچنان قطع است.

شهردار گیان اظهار داشت: این شرایط آب و هوایی برای گیان و نهاوند در ۵۰ سال اخیر با این حجم خسارت کم سابقه بوده است و ارتباط ما با روستا‌های اطراف قطع می‌باشد و در صورت بارندگی باران قسمت‌هایی از شهر زیر آب می‌رود.

جلالی گفت: در صورت ادامه بارش دستور تخلیه کلیه خانه‌های قدیمی را صادر می‌کنیم وی از نیرو‌های بسیجی و سپاهی امدادگر به خاطر در کنار مردم بودن تشکر ویژه کرد.

انتهای پیام/

بسته شدن سراب گیان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار