مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به یک هزار و ۵۰۰ نفر سیل زده روستایی و عشایری در استان ایلام امدادرسانی شده است.

امداد رسانی هلال احمر به بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ نفر سیل زده در ایلام/ توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته در بین سیل زدگانحسین عارفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: با ورود موج جدید بارش ها و بارندگی های شدید در استان مناطق روستایی و عشایری شهرستان های مختلف استان تحت تاثیر باران شدید، سیل و آبگرفتگی قرار گرفته اند.

وی افزود: تاکنون در مجموع ۱۲۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۲۰۳ تخته چادر امدادی، ۹۰۰ تخته پتو، ۱۵۰ تخته موکت، بیش از ۱۷۰۰ قوطی کنسروجات، ۱۳۵ کیلوگرم برنج، ۵۵ کیلوگرم قند، ۸ کیلوگرم چای، ۳۲ بسته شکر، ۱۲۹ بسته حبوبات، ۴۶ عدد کلمن، ۱۸ ثوب شلوار، ۳۶ کیلوگرم روغن و دیگر اقلام بهداشتی و ضروری در میان سیل زدگان توزیع شده است.

عارفی ادامه داد: کمپ اسکان اضطراری با تعداد ۴۲۰ تخته چادر امدادی در نقاط حادثه خیز شهرستان‌های دره شهر، ملکشاهی، مهران، دهلران و سیروان توسط نیرو‌های هلال احمر مجهز به پتو و موکت در سالن‌های ورزشی تجهیز و آماده شده اند.

وی به آماده باش کلیه نیرو‌های امدادی این جمعیت برای پیشگیری و امداد رسانی در خصوص بارندگی‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای امداد رسانی به موقع فراهم شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از مردم خواست که به هشدار‌ها و اطلاعیه‌ها توجه کنند و از تردد و سفر غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/م

فعالیت های هلال احمر ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.