سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: حضور چشمگیر مسافران در روزهای گذشته از تعطیلات نوروزی، بوشهر به عنوان دومین استان گردشگرپذیر کشور مطرح شده است.

بوشهر دومین استان گردشگر پذیر کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ارغوان مهدی زاده افزود:با فراهم سازی بستری مناسب شاهد حضور چشمگیر گردشگران در استان با اقامت طولانی مدت در شهرستان‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری وجاذبه‌های طبیعی و فرهنگی هستیم و بر همین اساس بوشهر در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به عنوان دومین مقصد گردشگری کشور  از ۲۸ اسفند ۹۷ تا به امروز معرفی شده است.

او ادامه داد: هر چند امسال با توجه به شرایط آب و هوایی و بارندگی در استان در برخی روز‌ها تعداد مسافران کم بود اما با پیش بینی‌های صورت گرفته برای مهیا کردن اقامتگاه‌های مناسب، شرایط مطلوبی را برای اسکان مهمانان نوروزی فراهم کردیم که  رضایتمندی حداکثری آنان را نیز در پی داشته است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان کرد: امیدواریم توانسته باشیم آن طور که باید فرهنگ غنی مهمان نوازی مردم این استان را به هموطنان هدیه دهیم.

مهدی زاده  یادآور شد: برآن هستیم با برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت از ظرفیت بالای گردشگری استان برای گسترش این صنعت در دیگر فصول سال بهره ببریم.

انتهای پیام/ک

تلاش برای جذب گردشگر در همه فصول

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.