فرماندار جوانرود به بارش شدید باران دراین شهرستان اشاره کرد و گفت : خوشبتانه در شهرستان مشکل خاصی نداشتیم و این مهم جز در سایه تعامل وهمدلی مردم و مسئولان میسر نبوده است .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رستگاریوسفی فرماندار جوانرود در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جوانرود که با حضور نماینده ویژه استاندار کرمانشاه برگزارشد،با تقدیر ازهمراهی و همدلی همه مردم و مسئولان گفت : اگرچه خسارتی به زیرساخت های شهرستان وارد شداما توانستیم با تدابیری که با همدلی و همراهی مردم ومسئولان اندشیده بودیم به خوبی تهدیدهای سیل را پشت سربگذاریم.

وی گفت : در 24 ساعت گذشته با وجود بارش شدیدباران و هشدار های سازمان هواشناسی مینی بر سامانه بارشی قوی خوشبختانه تا این لحظه مشکلی در شهرستان پیش نیامده است .

فرماندارجوانرودافزود: با بهره گیری از ظرفیت مردم ، مسئولان روحانیون ، اماما ن جمعه و جماعات ، نیروهای نظامی و انتظامی ، رسانه ها و مطبوعات محلی ،شورا و شهرداری ، دهیاران و شوراها ، تشکل های حقوق شهروندی با تشکیل کارگروه سیل اقدام های موثری برای پیشگیری حوادث احتمالی انجام دادیم که برای جلوگیری از حوادث بسیارتاثیرگذاربود.

یوسفی به قطع برق 47 روستا شب گذشته در شهرستان جوانرود اشاره کردو گفت : علیرغم همه محدودیت ها با تلاش پرسنل زحمت کش اداره توزیع برق شهرستان در کمتراز دو ساعت برق این روستا ها وصل گردید.

وی بیان اینکه 19 روستای جوانرود در معرض رانش قراردارندافزود: تاکنون مشکی دراین روستاها نداشته ایم .

فرماندارجوانرودبه اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از سیل اشاره و یادآورشد: اخطاریه به دکه داران و دستفروشان بازارچه و تخلیه و ساماندهی آنان ، لایروبی رودخانه ها و مسیل ها ، شناسایی نقاط حادثه خیز ، تامین سوخت و نان و موادغذایی مردم ، اطلاع رسانی به روستائیان و عشایربرای ممانعت از حضور در حاشیه رودخانه ها و کوها و ارتفاعات برای جلوگیری از خطرهای صاعقه تنها بخشی از اقدامات انجام گرفته این شهرستان برای پیشگیری از حوادث احتمالی سیل بود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه و نماینده ویژه استاندارکرمانشاه نیز با بیان اینکه فرماندار ومردم و مسئولان جوانرودبرای پیشگیری از حوادث احتمالی سنگ سنگ تمام گذاشته اندگفت : من حامل سلام مهندس بازوند استاندار کرمانشاه هستم وبه نمایندگی از استاندار محترم از فرماندار ، مسئولان و قشرهای مختلف مردم که در راستای امنیت وآسایش مردم سنگ تمام گذاشته اید قدردانی می نمایم.

یزدان پناه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه تهدیدهای زلزله را باید فرصت تبدیل کردافزود: پیرو فرمایش معظم له باید تهدیدهای سیل را به فرصت تبدیل کنیم.

وی به مهاجر پذیری شهرجوانرود اشاره واظهارداشت : این بیانگر مهربانی و خونگرمی مردم و مدیریت خوب مسئولان این شهرستان است که دربخش مختلف از جمله کمبود فضای آموشی مزید برعلت گردیه است .

 

 

انتهای پیام/د

خسارتی به زیرساخت های شهرستان وارد شد

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.