برگزاری بیست و هشتمین دوره رقابت‌های کشتی با چوخه جام جمهوری اسلامی که هر ساله ۱۲ فروردین در گود شیرکوه شیروان برگزار می‌شد به ۲۳ فروردین موکول شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی خالق زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان گفت:  رقابت‌های کشتی باچوخه در شیروان با توجه به وضعیت جوی و استعلام از اداره هواشناسی و برای بهتر برگزار شدن رقابت‌ها و استقبال حداکثری علاقمندان، با تصمیم کمیته برگزاری مسابقات، روز جمعه ۲۳ فروردین ۹۸ برگزار خواهد شد.

خالق زاده با بیان این که شیروان به عنوان مهد کشتی با چوخه هر ساله پذیرای سیل مشتاقان و علاقمندان به این رقابت هاست، افزود: از تمام کشتی گیران، علاقمندان و بزرگان کشتی با چوخه از سراسر کشور برای حضور و دیدن این رقابت‌های مهیج که با حضور برترین چوخه کاران برگزار خواهد شد دعوت به عمل می‌آوریم.

وی با اشاره به اینکه همانند سال گذشته جوایز ارزنده‌ای به قهرمانان اهدا خواهد شد، اظهار کرد: این مسابقات از شبکه سراسری ورزش و شبکه استانی اترک به صورت مستقیم پخش خواهد شد، همچنین تعدادی از این کشتی‌ها نیز از طریق شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام / ب

تغییر در برگزاری رقابت‌های کشتی با چوخه در شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.