تمهیدات پلیس استان قزوین به مناسبت روز طبیعت

فرمانده انتظامی استان قزوین با تشریح تمهیدات انتظامی و ترافیکی در روز ۱۳ فروردین، از ممنوعیت تردد کامیون‌ها و برخورد پلیس با وانت‌بار‌های مسافرکش در این روز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به استقبال مردم از حضور در تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی در روز طبیعت، پلیس استان با بهره‌گیری صد در صدی از پتانسیل نیرو‌های خود، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات هرچه بیشتر در این روز را اندیشیده است.

سرهنگ حاجیان با تاکید بر اینکه مردم برای کاهش آسیب‌های احتمالی در روز طبیعت به توصیه‌های ماموران توجه کافی داشته و با پلیس همکاری کنند؛ افزود: از شهروندان درخواست می‌شود از توقف در کنار رود‌ها و دامنه کوه‌ها برای صیانت از خانواده خود، خودداری کنند.

وی اضافه کرد: پلیس با وانت‌بار‌هایی که در روز طبیعت اقدام به حمل مسافر در قسمت بار می‌کنند به شدت برخورد و از ادامه مسیر آن‌ها ممانعت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: با توجه به احتمال تداوم بارش و لغزندگی سطح معابر و ترافیک خودرویی در روز طبیعت از شهروندان درخواست می‌شود با صبر و حوصله رانندگی کنند و از ایجاد گره‌های ترافیکی برای فرار از ترافیک خودداری کنند.

سرهنگ حاجیان با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان قزوینی با پلیس و پرهیز از هرگونه پارک حاشیه‌ای مشکل زا همچون پارک‌های دوبله و مورب گفت: بر اساس تدابیر اندیشیده شده، تمامی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها شناسایی و تمهیدات ترافیکی مورد نیاز هریک از این مناطق پیش بینی شده است.

وی به شهروندان توصیه کرد: درباره اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌های متوقف و سرنشینان آن در پیرامون منزل خود بی‌تفاوت نباشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، شماره و سایر مشخصات آن‌ها را یادداشت و سریعاً به مراکز ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان به خانواده‌ها توصیه کرد: در روز طبیعت مراقب فرزندان خود بوده و آن‌ها را در کنار جاده رها نکنند و از بازی و ورزش در کنار جاده‌ها خودداری و قوانین رهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

تمهیدات ترافیکی در روز سیزدهم فروردین اندیشیده شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار