۸۵ نیروی راهدار، روز ۱۳ فروردین در مناطق گردشگری پر تردد، زمینه عبور و مرور ایمن در محور‌های ارتباطی جنوب کرمان را برای گردشگران و مسافران نوروزی فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به موج دوم بازگشت مسافران و همزمانی آن با روز طبیعت، گشت‌های راهداری از صبح روز ۱۳ فروردین با استقرار و گشت زنی در محور‌های ارتباطی جنوب استان و مناطق گردشگری پر تردد، زمینه عبور و مرور ایمن را فراهم می کنند.

وی افزود: ۸۵ نیروی راهدار با ۳۷ دستگاه سبک و نیمه سنگین در روز ۱۳ فروردین تا پایان بازگشت مسافران و مردم به محل سکونت خود در محور‌ها حضور دارند.

جمیلی بیان اینکه تردد در این روز در مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای جیرفت مانند منطقه دلفارد، ساردوییه و جبالبارز بیشتر است، تصریح کرد: محور‌های مواصلاتی جنوب کرمان به این مناطق زیر گشت مستمر راهداران قرار دارد.

وی از فعال بودن دوربین‌های ثبت تخلفات در محور ـ جیرفت دلفارد و محور بزرگراهی خلیج فارس (جیرفت _کهنوج) خبر داد و یادآور شد: هرگونه تخلف سرعت و موارد غیر قانونی از دریچه این دوربین‌ها ثبت و راننده متخلف از طریق این سامانه‌ها اعمال قانون می‌شود.

جمیلی با اعلام اینکه مرکز مدیریت راه‌ها به شماره ی ۱۴۱ برای اطلاع از وضعیت راه‌های مبدا و مقصد سفر‌ها آمادگی لازم را دارد، افزود: از رانندگانی که در طول این مدت با توجه به اطلاعیه‌های مرکز راه‌ها سفر خود را مدیریت کردند و از بروز حوادث در جاده‌ها جلوگیری کردند، تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

۸۵ نیروی راهدار، فردا در مناطق گردشگری پر تردد جنوب کرمان مستقر می شوند

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار