فرماندار دهلران گفت: با توجه به بارش شدید باران در شبانه روز گذشته در شهرستان دهلران با تلاش گروه‌های راهداری و سایر دستگاه‌های اجرایی تمام راه‌های مواصلاتی شهرستان باز است.

تردد روان وسایل نقلیه در مسیر‌های مواصلاتی شهرستان دهلران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مجیدعسکری فرماندار شهرستان دهلران گفت : براساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در شهرستان دهلران ۱۰۵ میلیمتر باران در ایستگاه‌های هواشناسی به ثبت رسیده است.

وی افزود: علیرغم شدت بارش‌ها، ولی تمام محور‌های مواصلاتی اصلی به خارج ار این شهرستان باز است و تردد روان است.

فرماندار دهلران ادامه داد : هم‌اکنون راه ارتباطی سه روستا در بخش‌های موسیان و زرین آباد مسدود بوده و امدادرسانی به ساکنان این مناطق در حال انجام است.

وی با بیان اینکه وضعیت سد دویرج به دلیل سرازیر شدن روان آب‌های ناشی از بارندگی در شهرستان آبدانان در وضعیت هشدار قرار گرفت و به ساکنین پایین دست این سد نیز اطلاع رسانی صورت گرفته است، اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از طریق مدیریت منابع آب منطقه‌ای استان وضعیت حجم آب ورودی به سد دویرج با توجه به توقف بارندگی‌ها در حال ثابت شدن است که نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

فرماندار دهلران همچنین از مسدود شدن مسیر کنارگذر شهر دهلران خبر داد و افزود : روز گذشته به علت شدت بارش‌ها و طغیان رودخانه میمه پل میمه که در مسیر دهلران به مهران قرار گرفته، مسدود شد که پس از چند ساعت با تلاش نیرو‌های راهداری و بسیج و سپاه و گروه‌های مردمی بازگشایی شد.

 

انتهای پیام/ه

خسارت سیل به راه ها و مزارع کشاورزی در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.