مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: ۶۰ هزار قرص نان برای مردم سیل زده بخش ماژین دره شهر از طریق بالگرد ارسال می‌شود.

۶۰ هزار قرص نان برای مناطق سیل زده ماژین ارسال می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،کامران سلیمان پور اعلام کرد : با توجه به اینکه آب، برق، گاز و نیز راه‌های دسترسی روستا‌های بخش ماژین قطع است بنا به تصویب ستاد بحران استان ایلام مقرر شده تا زمان بهبود وضعیت این منطقه نان برای ساکنان گرفتار در سیل پخت و به منطقه ارسال شود.
وی افزود: نانوایی‌های سایر نقاط استان ایلام که در سیلاب دچار مشکل شده اند و امکان پخت نان برای این واحد‌ها فراهم نیست باید از طریق فرمانداری‌های تابعه به شرکت غله و خدمات کشاورزی مراتب را اطلاع رسانی کنند تا برای تهیه نان مورد نیاز این مناطق نیز برنامه ریزی شود.
سلیمان پور ادامه داد: ناظران صنعت، معدن و تجارت باید وضعیت نانوایی‌های استان را رصد کنند تا هیچ واحدی به صورت غیر مجاز و هماهنگ نشده اقدام به تعطیلی واحد نانوایی خود نکند.
وی از فرمانداری‌های سراسر استان ایلام هم خواست با رصد فعالیت واحد‌های نانوایی در صورت مشاهده هر گونه خلل در روند فعالیت نانوایی‌ها یا نبود شرایط پخت برای این واحد‌ها شرکت غله و خدمات بازرگانی و صنعت، معدن و تجارت را در جریان موضوع قرار دهند.

انتهای پیام/ه

خدمات رسانی به سیل زدگان استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.