جانشین پلیس‌راه استان اصفهان گفت:ترافیک تمامی جاده‌ها صبح امروز به‌صورت روان گزارش‌شده است ولی انتظار می‌رود تا ساعات پایانی روزبه ترافیک سنگین و نیمه سنگین را مشاهده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر زارع جانشین پلیس‌راه استان اصفهان اظهار داشت: ترافیک تمامی جاده‌ها صبح امروز به‌صورت روان گزارش‌شده است، ولی انتظار می‌رود تا ساعات پایانی روزبه ترافیک سنگین و نیمه سنگین را مشاهده خواهیم کرد.

جانشین پلیس‌راه استان اصفهان با اشاره به وضعیت جاده‌های استان، افزود: در اکثر نقاط استان وزش باد پیش‌بینی‌شده است که رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی بابیان توصیه‌های رانندگی در روز طبیعت، گفت: رانندگان سعی کنند در طول رانندگی از گذاشتن سبزه بر روی ماشین جدا خودداری کنند که باعث عدم توانایی وسیله نقلیه شده و امکان بروز خطرات برای رانندگان را دارد.

زارع بابیان اینکه برنامه‌ریزی در سفر و عجله نکردن ازجمله نکات ایمنی است، خاطرنشان کرد: وانت‌بار‌ها از حمل مسافر در قسمت بار خودداری کنند و موتورسیکلت‌ها از در بزرگراه‌ها و آزادراه تردد نکنند.

جانشین پلیس‌راه استان اصفهان با توجه به وضعیت جاده‌های استان در روز گذشته گفت: در استان اصفهان جاده اصلی و فرعی مسدود نداریم و شب گذشته دو جاده فرعی در فریدون‌شهر بود که آزاد شد.

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت جاده های استان اصفهان

برچسب ها: ترافیک ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.