رییس پلیس راه مازندران از ترافیک نیمه سنگین در جاده سوادکوه و بسته بودن جاده‌های هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به علت بسته بودن دو جاده هراز و چالوس به دلیل ریزش سنگ و نداشتن ایمنی هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها درجاده‌های سوادکوه نیمه سنگین است.

وی افزود: مسافران نوروزی بازگشت خود را مدیریت کنند تا شاهد ورود حجم زیاد خودرو‌ها در تنها راه ارتباطی به پایتخت جاده سوادکوه نباشیم.

سرهنگ قدمی به مسافران نوروزی که قصد بازگشت دارند توصیه کرد مسیر شهر‌های غربی مازندران و استان گیلان را برای بازگشت انتخاب کنند.

رییس پلیس راه مازندران افزود: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: تمامی محدودیت‌های ترافیکی به دلیل مسدود بودن دو جاده در استان برداشته شده است.

وی گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان نیمه ابری و یزح جاده خشک گزارش شده است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ


اعلام آخرین وضعیت راه‌های مازندران

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.