امین بوداغی پاروزن بابلسری به سومین مرحله از اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام بزرگسالان با حضور ۱۵ قایقران در دریاچه آزادی برگزار می‌شود، دعوت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرحله سوم اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام آقایان بزرگسالان به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ از ۱۸ تا ۲۵ فروردین ماه با حضور ۱۵ قایقران در دو بخش کایاک و کانوکانادایی به مدت یک هفته در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

حسین ملکی سرمربی مازندرانی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی و رحیم برادری سرپرست اردو کادر فنی تیم را تشکیل می‌دهند.

پیمان قویدل، صادق زمانی، علی آقامیرزایی و محمدرضا صیاد مومن از گیلان، علی مولایی و علی رضا جهان نما از تهران، محمد طاهر افشار از کرمانشاه، احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان و امین بوداغی از مازندران نفرات دعوت شده در بخش کایاک و عادل مجللی از گلستان، عرفان زنده پی از بوشهر، شاهو ناصری و زانا صاعدی از کردستان و علی اجاقی از کرمانشاه در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
 
انتهای پیام/آ
 

بوداغی در اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.