۱۵ هزارنفر از مصدومان حوادث جاده‌ای و کوهستانی از خدمات امداد و نجات هلال احمرمازندران بهره‌مند شدند..

مجتبی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با اشاره به اجرای طرح نوروزی هلال احمراستان در حوزه امدادونجات گفت: در این مدت عوامل امدادی استان موفق شدند با اجرای ۵۲۵ عملیات امدادی به بیش ۱۵ هزارنفر از مصدومان حوادث جاده‌ای، کوهستان و مراجعین حضوری به پایگاه‌های امداد و نجات خدمات ارائه کنند.
 
وی افزود: ارائه خدمات امدادی به ۹۵ حادثه جاده‌ای، ۴۱ حادثه شهری، ۳۳۶ مراجعه حضوری، ۴۵ حادثه متفرقه، خدمات درمان سرپایی به هزارو ۱۵۵ نفر و انتقال ۱۱۰ نفر از مصدومان به مراکز درمانی و همچنین ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۵۵۵ نفر از جمله خدمات امدادی به متاثرین از سوانح مختلف بوده است.
 
اکبری گفت: در این عملیات‌ها ۶۸۰ تیم امدادی متشکل از دوهزارو ۵۰۰ امدادگر و نجات‌گر با بکارگیری ۳۳۶ دستگاه آمبولانس و سایر خودرو‌های امدادی مشارکت داشتند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: در اجرای طرح امداد و نجات علاوه بر پایگاه‌های ثابت،۷۵پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

وی گفت: در طرح نوروزی امسال حدود سه هزار نفراز  امدادگر ان،جوانان و داوطلبان جمعیت استان حضور فعال دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: از آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در ۲۴ اسفند ۹۷ تا روز سیزدهم فروردین امسال، ششصد هزار نفراز خدمات طرح‌های نوروزی هلال احمر استان بهره‌مند شدند.
 


انتهای پیام/آ



نجات ۱۵ هزار مسافر نوروزی مصدوم در جاده‌های مازندران

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.