معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بیش از ۱۵ تن موادغذایی غیر مجاز و فاسد در " برنامه سلامت نوروزی" توقیف و جمع آوری شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در برنامه سلامت نوروزی تا کنون ۱۵۹۴۱ کیلوگرم موادغذایی غیرمجاز و فاسد از چرخه مصرف توقیف و جمع آوری شده و ۱۸۱۳۷ مورد بازرسی از مراکز و اماکن توسط بازرسین بهداشت محیط صورت گرفته است.

وی گفت : در برنامه امسال ۲۶۰ کارشناس بهداشت محیط در قالب ۱۲۳ تیم در روز‌های عادی و ۲۳ تیم در روز‌های تعطیل، کار بازرسی از اماکن تهیه و توزیع غذا، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، کارگاه‌های قنادی، نانوایی‌ها و در مجموع هر مکان تهیه و توزیع مواد خوراکی و آشامیدنی را بر عهده داشتند.

شکیبا افزود : کارشناسان بهداشت محیط در زمان اجرای برنامه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب اماکن مربوطه را بصورت کاملا سرزده بازرسی می‌کنند.

وی افزود : برنامه سلامت نوروزی امسال از ۲۹ اسفند آغاز و تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت و بیش از ۲۸ هزار مکان تهیه و توزیع مواد خوراکی و آشامیدنی در سطح استان فعال است.

شکیبا گفت : شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی و آشامیدنی مراتب را از طریق سامانه ۱۹۰ با کارشناسان بهداشت محیط در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

۱۵۹۴۱ کیلوگرم موادغذایی غیرمجاز و فاسد از چرخه مصرف توقیف و جمع آوری شده است

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.