مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۳۶ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق سیل زده استان برپا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در ارائه گزارشی به استاندار خوزستان در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۳۶ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق سیل زده شهرستان‌های باوی، شوشتر، اهواز، دزفول، شوش، دشت آزادگان، هویزه، اندیمشک و شادگان برپا شده است.

وی بیان داشت: تاکنون ۲۰ هزار و ۷۸۲ نفر از آسیب دیدگان سیل‌های اخیر در این اردوگاه‌ها اسکان اضطراری شده اند.

خدادادی در ادامه افزود: ۷ اردوگاه در شهرستان باوی به تعداد ۲۰۵ دستگاه چادر در مناطق ویس، درآویزه، خاور، چم خزامی، صفاک، شیبان و پل تأسیسات برپا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به برپایی ۴ اردوگاه در مناطق گوریه، بنه کاظم، یزآب، ابوطیور و یباررحمان از توابع شوشتر به استعداد ۱۵۵ دستگاه چادر اذعان داشت: همچنین ۶ اردوگاه در اهواز، الهایی، حمیدیه به تعداد ۱۰۰ دستگاه چادر و سه آموزشگاه در حمیدیه برپا شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۵ اردوگاه در دزفول برپا شده است، تصریح کرد: این اردوگاه‌ها در شهرک عدالت، حسینیه ثارالله، میان رود، دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه شهید قاضی به استعداد ۱۶۱ چادر احداث شده است.

علی خدادادی به برپایی ۲ اردوگاه در روستا‌های مگرن و آهودشت شهرستان شوش به استعداد ۲۹۲ چادر اشاره کرد و اظهار داشت: ۵ اردوگاه نیز در دشت آزادگان در شهر سوسنگرد و روستا‌های جرگه سیدعلی، عصاره ۱ و ۲ و حمودی عاصی برپا شده است.

وی افزود: ۵ اردوگاه در هویزه به استعداد ۱۵۰ چادر، یک اردوگاه در پادگان شهید درویش اندیمشک به تعداد ۱۵۰ چادر و یک اردوگاه نیز در کشت و صنعت فارابی شادگان به تعداد ۱۰۰ چادر برپا شده است.

انتهای پیام/گ

امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.