مدیر جهادکشاورزی آمل از خسارت ۴۵ میلیاردی سیلاب به حوزه آب و خاک و امور زیر بنایی لاریجان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل از پیش بینی خسارت به مبلغ ۴۵ میلیاردریال سیلاب به حوزه آب و خاک و امور زیر بنایی لاریجان آمل خبر داد
 
وی گفت:بارش باران و سیلابی که ۱۲ فروردین سال ۹۸ در لاریجان رخ داد، بخش زیادی از مناطق این منطقه را به زیر آب برد و خسارت‌های بسیاری به تاسیسات زیر بنایی، و زمین‌های زراعی ، باغی و دامی وارد کرد.
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل در بازدید از برخی مناطق که به دلیل سیل آسیب دید، افزود: رسیدگی به مردم سیل‌زده و حل مشکلات ناشی از آن و جبران خسارت‌ها در اولویت کاری قرار دارد و کارشناسان جهاد کشاورزی این شهرستان میزان خسارات وارده در بخش‌های مختلف و زیرساخت‌ها را بطور دقیق بررسی می‌کنند.
 
اسلامی ادامه داد: کارشناسان این شهرستان، میزان خسارت وارده در حوزه آب و خاک و امور زیربنایی و باغی و زراعی و دامی را ۴۵ میلیارد ریال برآورد کردند و بررسی‌ها همچنان ادامه دارد.
 
اسلامی بر انجام اقدامات پیشگیرانه به ویژه لایروبی و پاکسازی انهار و مسیل ها، ترمیم کانال‌ها به ویژه در مناطقی از روستا‌ها که در سیل‌های اخیر آسیب دیدند، تاکید کرد.
 
انتهای پیام/آ
 

خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی آمل

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار