خاموشی ۲۱۰ روزه یکی از مناطق آمریکا در اثر طوفان +فیلم

خانه‌های هزاران نفر در یکی از ایالات آمریکا بعد از وقوع طوفان همچنان بدون برق مانده است.

خاموشی 210 روزه یکی از مناطق آمریکا در اثر طوفان+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش طوفان ماریا در جزایر دریای کارائیب و پورتوریکو آمریکا دست‌کم ۲۵ کشته و خسارت‌های زیادی بر جا گذاشت. این طوفان سال قبل با باد‌هایی با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت، پورتو ریکو را درنوردید که بر اثر آن برق این منطقه از آمریکا به طور کامل قطع شد.

این موضوع به گونه‌ای بود که شبکه تلویزیونی سی ان ان نیز در این رابطه به ارائه گزارش پرداخت، بدین گونه که پس از گذشت ماه‌ها از طوفان سهمگین ماریا در پورتوریکو و در حالی که مردم این منطقه هنوز مشغول بازسازی خرابی‌های به جامانده از طوفان بودند نیز برق این جزیره قطع بود.

برنی سندرز در صفحه توییتر شخصی خود نوشته بود: «ما (آمریکا) ثروتمندترین کشور در تاریخ جهان هستیم. چگونه ممکن است که دو ماه پس از طوفان ماریا، نیمی از مردم پورتوریکو برق ندارند؟»

این در حالی است که مدتی پیش مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا به اظهار نظر درباره سیل‌های رخ داده در ایران پرداخت و درباره حال مردم ایران ابراز نگرانی کرد! حال آن که پس از گذشت ۲۱۰ روز از طوفان پورتوریکو که در کنار مرزهای آمریکا قرار داشت، این کشور هیچ اقدام موئری در جهت بازگردادن برق به این منطقه و کمک به مردم پورتوریکو انجام نداد!

در ادامه توجه شما را به دیدن بخشی از گزارش سی ان ان جلب می‌کنیم:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.