دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید رفتنش از این تیم به تصمیم زیدان بستگی دارد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،کیلور ناواس دروازه بان ۳۲ ساله رئال مادرید گفت: اگر زیدان به من بگوید که باید از رئال مادرید بروم، این کار را خواهم کرد، اما من با باشگاه قرارداد دارم.

ناواس که در شکست ۲ بر یک شب گذشته (چهارشنبه) رئال مادرید در خانه والنسیا در هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا درون دروازه تیمش ایستاده بود، پس از بازی در مورد آینده حرفه‌ای اش توضیحاتی داد.

او که وارد ۱۵ ماه آخر قرارداد خود با رئال شده گفت: اگر مربی به من بگوید تیم را ترک کن، این کار را خواهم کرد، اما من با باشگاه قرارداد دارم و در حال حاضر رئال مادرید باشگاه من است. "
همیشه سخت تلاش خواهم کرد و سعی خواهم کرد نشان دهم که شایسته جایگاهم در تیم هستم. اما اکنون باید روی هشت بازی باقیمانده فصل تمرکز کنم و نتایج خوبی برای رئال به دست آوریم.

ناواس افزود: این فصل، فصل دشواری بوده است و اوضاع آن طور که امید داشتیم پیش نرفته است. اما همه در رئال مادرید باید با هم همکاری کنند تا وضعیت ما بهبود یابد. "

ناواس در اکثر بازی‌های این فصل‌ها نیمکت نشین کورتوا بوده است و لوکا زیدان، پسر زید الدین، در بازی برابر هوسکا در روز شنبه به او ترجیح داده شد.


بیشتر بخوانید:

ویارئال ۲ - رئال مادرید ۲/ کازورلا پیروزی را از چنگ کهکشانی‌ها درآورد

ادعای جنجالی اشپیگل درباره کاپیتان رئال مادرید/ بیانیه کهکشانی ها در دفاع از راموس


انتهای پیام/

اظهارات ناواس درباره حضورش در رئال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار