مدیرعامل آبفا اهواز گفت: آب جاری شده در سطح شهر اهواز فاضلاب نیست بلکه آب کارون است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فردوس کریمی مدیرعامل آبفا اهواز درخصوص آخرین وضعیت شبکه آب و فاضلاب اهواز در صورت افزایش دبی کارون گفت: اکنون ۵۱ ماشین پمپ برای جلوگیری از ورود آب به شهر کارگذاری شده اند خطوط فاضلاب نیز در کوی پردیس به دلیل فشار زیاد دچار بالازدگی شده بودند که با گزینش یک پیمانکار این مسئله در حال رفع شدن است.

وی افزود: برخی شهروندان نسبت به بالا آمدن فاضلاب در سطح شهر انتقاد کرده بودن در حالی که آب جاری شده در سطح شهر فاضلاب نیست بلکه به دلیل بالا رفتن تراز رودخانه کارون نسبت به ساحل، آب با فشار وارد شهر می‌شود.

کریمی با اشاره به اینکه آب جاری شده در شهرک پیام و اکباتان نیز به دلیل نفوذ آب از زیر خاکریز‌های ساخته شده است، بیان داشت: در نتیجه تراز آب بالا آمد ضمن آنکه سازه‌های آبی و فاضلاب در شرایط عادی فعالیت می‌کنند و در شرایط غیر عادی مانند اکنون که سیلاب جاری شده کوشش می‌کنیم تا زیان به این تاسیسات کمتر وارد شود.

مدیرعامل آبفا اهواز در پایان با بیان اینکه پیش از بالا آمدن سطح آب رودخانه، جلوی ورود فاضلاب به کارون گرفته شد اظهار کرد:در منهول‌ها با نصب پمپ و لوله گذاری خطوط، فاضلاب از محل دیگری وارد کارون می‌شود که این اقدام احتمال پس زدگی فاضلاب را بین برده است.

انتهای پیام/ ن

آب جاری شده در سطح شهر اهواز

برچسب ها: سیلاب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار