معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایجان غربی گفت: پنج تُن گوشت با هدف تامین نیاز‌های هموطنان سیل زده به لرستان ارسال شد.

محموله گوشت از آذربایجان غربی به لرستان ارسال شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه استانداری در کنار سایر نهاد‌ها آماده ارسال کمک‌های مردمی به این مناطق است، گفت: محموله ارسالی سپاه به مدیریت قرارگاه حمزه به این مناطق ارسال شده است و این کمک‌ها ادامه دارد.

وی اظهار کرد: مردم آذربایجان غربی که در همه حال در کنار مردم نقاط مختلف ایران بوده اند، این بار نیز به مانند کمک به سیل زدگان گلستان آماده هر نوع یاری برای کاهش درد‌های آسیب‌دیدگان سیل لرستان هستند.

 سه شنبه گذشته نخستین محموله کمک‌های امدادی مردم آذربایجان غربی توسط سه دستگاه کامیون شامل چادر، پتو، چند تانکر آب و بسته‌های غذایی یک ماهه بارگیری و به ایلام ارسال شد.

همچنین محموله کمک‌های مردمی این استان با سه کامیون ۱۰ چرخ به ارزش یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال بامداد پنجشنبه به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.

بارندگی شدید دوشنبه گذشته لرستان و به دنبال آن طغیان رودخانه‌ها منجر به جاری شدن سیل شد که خسارت‌های فراوان و هنگفتی به بخش‌های زیربنایی، کشاورزی، مسکونی و دیگر حوزه‌های این استان وارد کرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ت

ارسال محموله های امدادی استان آذربایجان غربی به مردم سیل زده لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.