بخشدار مرکزی نهاوند:

دومین مرحله کمک مردم روستای تکه به مردم لرستان

بخشدار مرکزی نهاوند گفت: مردم سخاوتمندروستای تکه نهاوند دومین محموله از کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای مردم استان لرستان ارسال کردند.

دومین مرحله کمک مردم روستای تکه به مردم لرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت صالحی بخشدار مرکزی نهاوند اظهار داشت: مردم روستای تکه از توابع بخش مرکزی نهاوند به سخاوت و کمک در دوران دفاع مقدس معروف هستند و مسجدی را با کمک یارانه‌ای خود که ۵۰۰میلیون تومان بود ساختند اینبار نیز به مدد سیل زدگان دو استان گلستان و لرستان آمدند.

وی گفت: در مرحله اول نزدیک به ۲۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه لباس و پتو و انواع مواد غذایی را به استان گلستان ارسال کردند.

صالحی افزود: در مرحله دوم برای استان لرستان نیز مبلغ ۱۵ میلیون ریال به همراه مواد خوراکی و لباس گرم و پتو و نان را جمع آوری و ارسال کردند.

بخشدار مرکزی نهاوند اظهار داشت: این میزان کمک توسط پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران کانون فرهنگی و هنری مسجد شورای اسلامی و دهیاری این روستا جمع آوری شده است.

وی بیان کرد: این در حالی است در جریان سیلاب‌های اخیر به گفته دهیاری و مدیر جهاد کشاورزی نهاوند ۱۲ هکتار از باغ و زمین‌ها این روستا به همراه ۱۱واحد مسکونی دوچار خسارت شده اند.

انتهای پیام/س

مردم روستای تکه دومین مرحله کمک به مردم لرستان را ارسال کردند

برچسب ها: سیل زدگان ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.