رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهمئی از استقبال گسترده گردشگران از مناطق تفریحی این شهررستان در نوروز سال ۹۸ خبر داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهمئی با اشاره به استقبال خوب گردشگران در ایام نوروزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،گفت: امسال به لطف بارندگی‌های اخیر مناطق گردشگری شهرستان چشم انداز بسیار زیبا و جذابی نسبت به سال گذشته داشته است.

صلاحی افزود: با تشکیل کمیته‌های مختلف زمینه برطرف کردن نقاط ضعف سال‌های گذشته را فراهم نمودیم که تاثیر زیادی در میزان رضایت و استقبال گردشگران از مناطق تفریحی داشت.

وی ادامه داد: این سازمان برای رفاه حال میهمانان نوروزی، در مناطق گردشگرپذیر تنگ ماغر، سولک و برم الوان به ساخت سکوی نشیمن، سرویس بهداشتی و نمازخانه اقدام کرده که در استقبال گردشگران تاثیر فراوانی داشته است.

صلاحی گفت: تنگ تاریخی سروک از مهمترین مناطق گردشگری بهمئی در محدوده بخش سرآسیاب یوسفی در ۳۰ کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی واقع شده است.

وی افزود:علاوه بر وجود آب و هوای بسیار مطبوع و سرو‌های کم یاب زربین، وجود نقوش سنگ برجسته برجای مانده از دوره اشکانیان اهمیت این تنگه را دو چندان کرده است.

آب هوای گرم مناطق اطراف این تنگه خصوصا استان‌های گرمسیری از جمله خوزستان، تنگ سولک را مامن بسیار خوبی برای گردشگران در فصل‌های گرم سال تبدیل کرده است.

انتهای پیام/غ

حضور پررنگ گردشگران در بهمئی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.