سخنگوی اداره آموزش و پرورش استان مازندران گفت: کتاب درسی مورد نیاز دانش آموزان مناطق سیل زده به تعداد کافی در انبارهای کتاب ادارات شهرستان ها موجود است.

طالبی سخنگوی اداره آموزش و پرورش استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه در سیلاب اخیر گزارشی مبنی بر اینکه کتاب‌های درسی دانش آموزان از بین رفته باشد نداشتیم،گفت: آن دسته از دانش آموزان استان که در اثر سیلاب کتاب درسی آنان غیر قابل استفاده شده است می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان‌های محل سکونت خود کتاب‌های درسی مورد نیاز را تهیه کنند.
 
وی افزود: در انبار ادارات آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها کتاب‌های تخصیلی دانش آموزان در همه مقاطع به اندازه کافی وجود دارد و دانش آموزان از این بابت نگران نباشند.
 
سخنگوی اداره آموزش و پرورش استان مازندران گفت:  ۱۱۱ مدرسه در ۱۲ شهرستان و منطقه استان، در اثر سیل اخیر، آسیب‌های جدی دیده اند.
 
طالبی از آماده سازی همه مدارس آسیب دیده از سیل اخیر برای حضور دانش آموزان و ادامه سال تحصیلی خبرداد و افزود: در روز شنبه ۱۷ فروردین ماه تمامی مدارس استان، در تمام دوره‌ها بازگشایی می‌شود.
 
سیل به مدارس مازندران۵۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/ا
 

تامین کتاب مورد نیاز درسی دانش آموزان سیل زده مازندرانی

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.