تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم فوتبال پیکان در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس و در مقابل تماشاگران فراوان سرخ پوش به مصاف هم رفتند.ورزشگاهی که بیش از هر چیز دیگری رنگ پیراهن سرخ هواداران تیم فوتبال پرسپولیس را به خود دیده بود و از سویی دیگر اما گوشزد هایی هم داشت و آن هم فرهنگ هوادارای در میان تیم های لیگ برتر فوتبال کشورمان است.

روز‌های شیرین پرسپولیس پیش از طوفان آسیا/آرامش پیکان با فرکی

پیکانی که 52 سال قدمت دارد ، در این دیداری تنی چند بیشتر هوادار نداشت که این موضوع سبب آن شد تا این هواداران در خانه خود از جایی به جای دیگر کوچ کرده و در گوشه کوچکی از جایگاه vip در آرامش و سکوت، سکنا گزینند.

پرسپولیس پیش از روز های سخت

روز‌های شیرین پرسپولیس پیش از طوفان آسیا/آرامش پیکان با فرکی

تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت برابر تیم فوتبال السد قطر در کشور همجوار ، توانسته در 3 دیدار گذشته خود عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.پرسپولیس ، سپیدرود را در هم کوبید و در تهران توانست برد شیرینی برابر استقلال آن هم در جلوی نگاه های فراوان هواداران که در هفته های اخیر سخن از بازی کسل کننده و تکراری این تیم سر می دهند ، به دست آورد و در ادامه اما پیش از رویارویی با غول های آسیایی توانست تیم پیکان را با 2 گل دقیقه آخری که بیش از هر کس دیگری رضایت هوادار را در لحظه خروج به دست می آورد، رقم زند.

حالا این پرسپولیس باید با کوله باری از خستگی ، مصدومیت و تمرین در باتلاق هایی که اسمش زمین تمرین است ، به مصاف حریفان آسیایی که خود کمپ هایشان را به تیم های بایرن مونیخ و پاریس سن ژرمن اجاره می دهد ،بروند.

پیکان پسا جلالی

روز‌های شیرین پرسپولیس پیش از طوفان آسیا/آرامش پیکان با فرکی

تیم فوتبال پیکان گه با هدایت مجید جلالی در 7 دیدار خود پیش از نیم فصل بسیار تضعیف شده بود، در دیدار های اخیر همراه با هدایت فرکی توانسته تا حدی امتیاز های با ارزش تساوی را به دست آورد تا طبق روند هر ساله خود که به نوعی بازار خرید بازیکن تیم های لیگ برتری است ، در لیگ نوزدهم هم برای خودش بلیتی داشته باشد.البته مهدی امینی ، دورازه بان تیم نیز توانست ستاره تیمش برابر سرخپوشان شود و یادآور آن باشد که می تواند جای خالی پیام نیازمند را پر کند.

خط دفاعی  پرسپولیس - خط وحشت تیم های لیگ برتری

روز‌های شیرین پرسپولیس پیش از طوفان آسیا/آرامش پیکان با فرکی

یکی از بهترین خط های دفاعی لیگ برتری با ترکیب شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی به یکی از خشن ترین های لیگ برتر تبدیل شده اند.سید جلال که همیشه به عنوان پدر تیم در حال نصیحت است در زمان خطا و حال عادی در حال فریاد است که بیشتر از هر چیزی ذهن داوری را مخدوش می کند.اما شجاع حالا به یک مدافع رزمی در تیم تبدیل شده و اگر بازیکنی از او عبور کند ، یا با صورت زمین می خورد یا مانند دیدار پیکان ، سر محمد قاضی می شکند.اما این خطاها و اعتراضات بارها سبب شده تا تیم های ایرانی و حتی تیم ملی فوتبال کشورمان تقاص پس بدهد و از آن هدفی که می خواهد دور شود.

«طارمی بازی» در موقعیت حساس - هم امتیاز از دست می رود هم فرصت آقای گلی

روز‌های شیرین پرسپولیس پیش از طوفان آسیا/آرامش پیکان با فرکی

علی علیپور در دقیقه 20 دیدار دیروز تیمش پنالتی را به دست آورد اما تعمل بالای این بازیکن و تفکر او سبب شد تا در همان ابتدای دیدار کار پرسپولیس تا قدری گره بخورد.تیم فوتبال پرسپولس که توسط 3 تیم تحت تعقیب است بیشتر از هر زمان دیگری به 3 امتیاز دیدار برابر پیکان نیازمند بود اما پنالتی علیپور تا حدی خشم سرمربی اش را درآورد از سویی دیگر اما خودش را هم رتبه آقای گلی اش در این فصل را تا با کی روش استنلی تقسیم کرد تا هر دو با 12 گل در جایگاه اول باشند.

دردسری دوباره برای هافبک پرتلاش

روز‌های شیرین پرسپولیس پیش از طوفان آسیا/آرامش پیکان با فرکی

کتف کمال کامیابی نیا برای چندمین بار متوالی در طول یک فصل از جای اصلی خود خارج شد.او که به گفته پزشکان در تعطیلی میان فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان فرصت داشت ، فرصت سوزی کرد تا کماکان با مشکل جسمی رنج آورش در تیم برانکو حضور داشته باشد و هر ثانیه مصدومیت او بیشتر از پیش هم خودش و هم کادر فنی را اذیت کند.

حسرت شکارچی سابق سرخ پوشان برای موقعیت هایی که مهاجمان از دست می دهند

روز‌های شیرین پرسپولیس پیش از طوفان آسیا/آرامش پیکان با فرکی

محسن خلیلی ، شکارچی موقعیت های گل تیم فوتبال پرسپولیس که در دراماتیک ترین قهرمانی این تیم نیز نقش مستقیمی در امر گلزنی و حتی موقعیت ساز گل دقیقه 96 این تیم بود ، در دیدار هایی که با عنوان سرپرستی به این تیم بازگشته بارها وبارها با حسرت به زمین خیره می شود.خلیلی این روز ها هم با بازیکنان رابطه خوبی دارد و نیمکت این تیم را آرام تر از هر زمان دیگری در امان حواشی نگه دارد.

سیامک باز هم برای پرسپولیس آچار فرانسه شد

روز‌های شیرین پرسپولیس پیش از طوفان آسیا/آرامش پیکان با فرکی

چپ پای بازی ساز پرسپولیس که در اواخر آزادی پرسپولیس از محرومیت پرسپولیس ، تنها درون دروازه این تیم قرار نگرفته بود، توانسته باز هم به روز های اوج خود بازگردد.سیامک در دیدار با پیکان هم شوت های خوبی را زد و هم حرکات تکنیکی از جمله شوت قیچی برگردانش را به رخ بقیه کشید.حالا با سرو سامان گرفتن خط هافبک و دفاعی پرسپولیس او به جای اصلی خود بازگشته و می تواند باز هم برای این تیم گلزنی کند.

کوچ نشینی ، تمرین در باتلاق ، بگوییم تیم واترپلو پرسپولیس

روز‌های شیرین پرسپولیس پیش از طوفان آسیا/آرامش پیکان با فرکی

پرسپولیسی که پس از جدایی از بند محرومیت حالا در هر گوشه از زمینش یک ستاره را در اختیار دارد، هنوز نتوانسته زمین تمرینی در شاءن و منزلت خود به عنوان یکی از برترین تیم های لیگ برتر فوتبال ایران و حتی لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد.

این تیم در روز های گرم سال در هوای خاک آلود  و دود آتش لاستیک های ورزشگاه شهید کاظمی تمرین می کند و در برخی روز ها اما کوله بارشان را جمع کرده و رسم کوچ نشینی را که بین تیم های ایرانی عادی شده ، انجام می دهند.برخی از دلایل مصدومیت بازیکنان این تیم هم می تواند، فشار تمرینی در زمین تمرین نامناسب و پس از آن بازی سخت و فشرده این تیم باشد که دمار از روزگار شاگردان برانکو درآورده است.


بیشتر بخوانید:

پیکان ۰ - ۲ پرسپولیس / برد آسان شاگردان برانکو در شهر قدس و تثبیت صدرنشینی در لیگ

حواشی پیش از بازی پیکان و پرسپولیس

نتایج دیدار‌های استقلال و پرسپولیس مقابل نمایندگان عربستان را پیش بینی کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.