در عملیات پلیس شهرستان خنداب سارق ادوات کشاورزی دستگیر شد.

دستگیری سارق ادوات کشاورزی در خنداببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سارق منزل و ادوات کشاورزی بعد از دستگیری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خنداب به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ عبدالرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: در روز‌های اخیر گزارش‌هایی مبنی بر سرقت از منزل و اماکن خصوصی و موتورآبی‌ها در شهرستان خنداب، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شده بود که موضوع در قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت پلیس شهرستان مطرح و تیمی از کارآگاهان پلیس بررسی پرونده را به صورت ویژه شروع کردند.

سرهنگ جودکی افزود: با توجه به اینکه شغل و پیشه مردم منطقه خنداب کشاورزی می‌باشد و در فصل کاشت اکثر کشاورزان ادوات کشاورزی را به جای امن منتقل نمی‌کنند، سارقان از این موضوع سوء استفاده کرده و دست به سرقت می‌برند که کاراگاهان پلیس این فرماندهی، در راستای حمایت و مسترد نمودن اموال مال باختگان، به کمک آن‌ها شتافته و با شروع تحقیقات تخصصی و اقدامات صورت گرفته سرانجام سارق شناسایی و به همراه وسایل مسروقه در عملیاتی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه در بازجویی‌های صورت گرفته از این سارق، او به ۶ فقره سرقت از منازل و ادوات کشاورزی، در سطح شهرستان اعتراف کرد، اضافه کرد: اموال مالباختگان در این سرقت‌ها پس از کشف و دستگیری سارق به آن‌ها مسترد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده با صدور قرار مجرمیت روانه ندامتگاه شد، خاطر نشان کرد: بی توجهی مردم به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از اموال از عواملی است که زمینه ساز بروز سرقت از اماکن شخصی می‌شود، که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت به توصیه‌های پلیس توجه داشته باشند.

وی تاکید کرد: تلفن ۱۱۰ و ۱۹۷ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های شهروندان و دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس می‌باشد.

انتهای پیام / ج.

اعتراف سارق ادوات کشاورزی شهرستان خنداب به ۶ فقره سرقت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.