فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از نبود امکانات مناسب برای مردم شهر گوریه شوشتر که شب گذشته سیلاب وارد شهرشان شده، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از بخش گوریه از توابع شهرستان شوشتر با مردم این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

سردار حسین اشتری گفت: بنده به عنوان نماینده مقام معظم رهبری به دیدار شما آمدم تا علاوه بر گزارش مسائل و مشکلات شما به ایشان و سایر مسؤولان، مسائل مربوط به حوزه کاری خود یعنی امنیت را بررسی کنم.

وی افزود: به شما اطمینان می‌دهم ضمن بیان مسائل و مشکلات این شهرستان به کلیه مقامات، پیگیرمطالبات شما نیز هستم.

وی افزود: البته مردمی که دچار سیلاب شده اند با کمک سایر مردم از آب نجات یافته اند و در جای امنی ساکن شده‌اند. درخواست مردم این است که دژی که مانع خروج آب از شهر می‌شود باید منفجر شود؛ البته این انفجار صورت گرفته ولی مردم انتظار دارند بخش بیشتری از این دژ تخریب شود تا آب با سرعت بیشتری خارج شود.

سردار اشتری عنوان کرد: مردم نگران بارندگی دوباره، باز شدن دریچه‌های سد و در نهایت زیر آب رفتن مابقی شهر گوریه بودند که نگرانی به جایی است و مسئولان مربوطه باید فکری کنند تا آب از این محل تخلیه شود.

وی ادامه داد: البته وظیفه اصلی ما این بوده که از نظر امنیتی مشکلی نداشته باشند و مردم اذعان داشتند نیروی انتظامی کنار آنها بوده و مشکل امنیتی ندارند و فقط نگران بالا آمدن آب و مشکلات به وجود آمده بر اثر جاری شدن سیل هستند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: مردم متدین، متعهد، ولایی و پای کاری هستند؛ انصافاً انسان شرمنده محبت این مردم می‌شود.

سردار اشتری بیان کرد: امیدوارم بتوانیم سریع‌تر این مسائل را به مسئولان مربوطه منتقل کنیم تا با تلاش بیشتر بخشی از مشکلات این منطقه رفع شود و  البته فرماندهان انتظامی، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه پاسداران حضور دارند ولی بیشتر از این به کمک رسانی نیاز است.

در ادامه این دیدار، مردم "گوریه" ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی، عنوان کردند: شما اولین مسؤولی هستید که در این شهرستان حضور پیدا کرده و با مردم صحبت کرده‌اید که از شما قدردانی و تشکر می‌کنیم.

مردم بخش گوریه در ادامه صحبت‌های خود گفتند: این شهر، در هشت سال دفاع مقدس، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و لحظه‌ای از وفاداری ما نسبت انقلاب اسلامی کم نمی‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.