رییس اداره آموزش وپرورش شوشترگفت: روزانه حدود ۳ هزار و ۶۰۰ پرس غذای گرم با همکاری موسسه راه ایمان برای سیل زدگان بخش شعیبیه این شهرستان طبخ و توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا معینی،رییس اداره آموزش و پرورش شوشتر بیان داشت: دبیرستان شبانه روزی نیکان نیز به عنوان آشپزخانه مرکزی برای سیل زدگان تعیین شده تا تقسیم موادغذایی، آب و دیگر اقلام ضروری در کمترین زمان ممکن به دست سیل زدگان برسد.

وی افزود: علاوه بر خدمات پشتیبانی ۲ کمپ اسکان موقت در مدارس نیز بر پا شده و مدرسه شبانه روزی برای اسکان نیرو‌های نظامی و انتظامی اختصاص یافته است.

معینی عنوان کرد: همه امکانات رفاهی و نیرو‌های پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان برای خدمات رسانی به سیل زدگان به کارگیری شده اند.

همچنین حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، رییس کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی خوزستان گفت: ۱۹ موکب اربعین حسینی برای کمک رسانی به مردم سیل زده و در معرض سیلاب خوزستان برپا شده است.

وی افزود: این مواکب به صورت شبانه روزی در دشت آزادگان، شوش، دزفول، شوشتر (شعیبیه) حمیدیه، رفیع، ال‌هایی و بامدژ مشغول خدمت رسانی به مردم گرفتار در سیلاب و آبگرفتگی هستند.

موسوی بیان داشت:  این مواکب سه وعده غذایی، آب و نوشیدنی گرم به اهالی منطقه ارایه می‌کنند آمادگی کامل کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی خوزستان برای برپا کردن مواکب بنا به تشخیص مدیریت بحران استانداری خوزستان وجود دارد.
 

 رییس کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی خوزستان ادامه داد: 18 موکب هم به زود فعال می شود و نحوه خدمت رسانی مواکب به مردم و نیاز آنان به صورت منظم رصد می‌شود تا خللی در روند خدمت رسانی پیش نیاید.

انتهای پیام/م
 

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.