امام جمعه موقت یزد:

حراست از ارزش های دینی، مهم ترین وظیفه مسئولان

امام جمعه موقت یزد گفت: حراست از ارزش‌های دینی و مذهبی یکی از مهمترین رسالت مسوولان و البته گروه‌های جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، امام جمعه موقت یزد با اشاره به ضرورت حراست از ارزش‌های دینی و الهی، گفت: ترویج دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، جامعه اسلامی را در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین بیمه می‌کند.

حجت الاسلام سیدمحمدجواد آیت‌الهی، با بیان این‌که انسان‌های مومن نباید در برابر گناهکاران ساکت بنشینند، افزود: دشمنان دین اسلام به دنبال رایج کردن انواع گناه بین گروه‌های مختلف جامعه هستند.

وی دهن کجی به ارزش‌های الهی و خون شهدا را از جمله توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: تمام آحاد جامعه در برابر فساد اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی موجود مسئول هستند.

امام جمعه موقت یزد خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران استانی و ملی گفت: مسوولان باید سعی کنند با تدوین برنامه‌های منسجم فرهنگی و آموزشی دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را بیش از پیش در جامعه نهادینه کنند.

حجت الاسلام آیت‌الهی با اشاره به این که حراست از ارزش‌های دینی و مذهبی یکی از مهمترین رسالت مسوولان و البته گروه‌های جامعه است، تصریح کرد: وجود عناصر دینی و فرهنگی متعدد نقش مهمی در معرفی شهر یزد به عنوان شهر میراث جهانی داشته است.

وی ضمن انتقاد به رعایت نکردن شئونات اسلامی لازم مسافران نوروزی در زمان بازدید از مسجد جامع یزد، تأکید کرد: مسوولان میراث فرهنگی و مدیریت گردشگری استان حفظ شأن اماکن مذهبی دارالعباده را در دستور کار ویژه خود قرار دهند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.