تام مالیناوسکی طرحی را برای مجازات عاملان قتل روزنامه نگار منتقد عربستانی در کنسولگری این کشور در استانبول ارائه کرد.

طرح نماینده دموکرات کنگره آمریکا برای مجازات عاملان قتل خاشقجیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، تام مالیناوسکی، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را برای مجازات عاملان قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستانی در کنسولگری این کشور در استانبول ارائه کرد.

وی با اشاره به طرح پیشنهادی خود برای مجازات عاملان قتل خاشقجی گفت: پیش نویس این قانون، شامل همه افراد از جمله محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی می شود.

تدوین کنندگان این طرح از مسئولان اطلاعاتی آمریکا خواسته اند فهرستی از اسامی افراد مسئول قتل خاشقجی ارائه کنند.

مالیناوسکی در این باره گفت: این مسئله فاش شد که سازمان های اطلاعاتی ما به این نتیجه رسیدند که محمد بن سلمان و افرادی در خاندان حاکم در عربستان، مسئول عملیات قتل خاشقجی هستند.

وی با هشدار درباره پیامدهای مجازات نشدن عاملان این جنایت، افزود: عربستان ممکن است شریک ما باشد اما این مسئله به معنای آن نیست که ما نمی توانیم ائتلاف با آن را کنار بگذاریم. هر فردی که در عملیات ربودن و قتل یک مرد مقیم آمریکا دست داشته است، متحد ما نیست. ارسال این پیام به افراد که تو برای آمریکا مهم هستی و می توانی هر کاری صورت دهی و مشمول بازخواست نشوی برای امنیت ما بسیار خطرناک خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار