رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیش از ۹۰۰۰ بازرسی در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی از رستوران‌های بین راهی و مراکز عرضه مواد غذایی تحت پوشش این دانشگاه صورت گرفت.

بیش از ۹۰۰۰ بازرسی نوروزی از مراکز عرضه مواد غذایی سیستان و بلوچستان انجام شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیدمحمد هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: بیش از ۹۰۰۰ بازرسی در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی از رستوران‌های بین راهی و مراکز عرضه مواد غذایی تحت پوشش این دانشگاه صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در جریان این بازرسی‌ها ۶۶ مرکز عرضه مواد غذایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی تذکر گرفتند و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و ۲۳ مرکز عرضه مواد غذایی به دلیل تشدید تخلفات پلمب شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در این راستا بیش از ۷۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته از مراکز عرضه مواد غذایی شهر‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جمع‌آوری و معدوم شد.

هاشمی با اشاره به اینکه ۱۵ نفر از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در قالب تیم‌های ناظر حوزه بهداشت و درمان در ایام نوروز با حضور مستمر در مراکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان‌ها و مجموعه‌های تحت پوشش دانشگاه در زمینه اجرای بهتر خدمات نوروزی به مردم و مسافران تلاش کردند، گفت: علاوه بر نظارت تیم‌های بازرسی و حراست دانشگاه، کارشناسان بهداشت محیط، کارشناسان بیماری‌ها، دفتر پرستاری دانشگاه و آزمایشگاه در قالب تیم‌های دو نفره بر ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافران نوروزی نظارت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به فعالیت هفت ایستگاه سلامت نوروزی در شهر‌های زیرمجموعه این دانشگاه، گفت: در تمام ایستگاه‌ها علاوه بر استقرار آمبولانس، خدمات رایگانی مانند تست قند و فشار خون انجام شد و برشور‌های حاوی اطلاعاتی جهت راهنمائی مسافران نوروزی برای دریافت خدمات درمانی، ارائه شد.

انتهای پیام/ع

بیش از ۹۰۰۰ بازرسی نوروزی از مراکز عرضه مواد غذایی سیستان و بلوچستان انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار