وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خوشبختانه در شرایط بحرانی کنونی، در حوزه ارتباطات مشکل خاصی نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از سد کرخه در جمع خبرنگاران مدیریت بحران در خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تمهیدات لازم برای شرایط بحران در حوزه ارتباطات برای خوزستان اندیشیده شد و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی نداشته ایم.

وی اظهار کرد: در هفته‌های اخیر به طور مستمر پیگیر مشکلات حوزه ارتباطات از طریق استاندار خوزستان و تیم‌های بحران بودیم.

آذری جهرمی اذعان داشت: با مدیریت خوبی که صورت گرفته و همکاری‌های وزارتخانه‌های مختلف شاهد کنترل وضعیت سیل در خوزستان بوده ایم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: با توجه به حجم بارندگی‌های بالا دست تبعات سیل می‌توانست در استان خوزستان بسیار وسیع باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه حجم بی سابقه‌ای از آب پشت سد‌های خوزستان ذخیره شده است، بیان داشت: سد‌ها و آب‌های ذخیره شده جان بسیاری از مردم را نجات دادند.

محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به زنده شدن تالاب‌ها با بارندگی‌ها و آورد سد‌ها گفت: به طور طبیعی مشکلاتی نظیر ریزگرد‌ها امسال کمتر خواهد بود.

وی اظهار داشت: خسارات زیادی به مردم وارد شده که دولت قول داده است این خسارات را پرداخت کند به همین دلیل جای هیچ نگرانی نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شرایط خوزستان در حال حاضر کنترل شده است، بیان کرد: با مدیریت خوب ستاد بحران استان امید است کم‌ترین خسارات را در استان خوزستان داشته باشیم.

آذری جهرمی در ادامه گفت: ظرفیت‌های مازاد و سایت‌های سیار و اضطراری آماده شده اند، ولی با توجه به کنترل وضعیت تاکنون از آن‌ها استفاده نشده است.

زویر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح رکد: ۴۰ دقیقه ارتباطات ماهشهر را از دست دادیم که به سرعت حل شد، ضمن اینکه برخی اختلالات کوتاه مدت در مناطقی مثل اهواز در کم‌ترین زمان رفع شدند.

انتهای پیام/گ

اختلال در خطوط ارتباطی وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.