مسؤول قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: مسؤولیت پشتیبانی شهرستان الیگودرز به سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان سپرده شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدحسین انوری مسؤول قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان اظهار کرد: مسؤولیت پشتیبانی شهرستان الیگودرز به سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان سپرده شده است.

مسؤول قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان عنوان کرد: شهر الیگودرز آسیبی ندیده، اما از ۲۹۰ روستای این شهرستان، ارتباط ۱۳۰ روستا قطع شده است و تمام دستگاه‌های مهندسی سپاه پاسداران و اداره راه در تلاش هستند تا راه‌های روستایی را باز کنند.

وی ادامه داد: سپاه صاحب‌الزمان تمامی اقلام خوراکی و پوشاک مورد نیاز را تامین و با خودرو‌های سنگین مایلر و خودرو‌های کمک‌دار اقلام مورد نیاز را به مناطق دوردست الیگودرز ارسال می‌کند و بخش‌هایی از اقلام نیز توسط هلال احمر منطقه تامین می‌شود.

انوری تصریح کرد: سپاه اصفهان مسؤول قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان در تشریح اقلام ارسال شده از استان اصفهان گفت: بیش از ۳۰۰۰ پتو، برنج، روغن، آرد، کنسروجات، قند، چایی، خشک‌بار، آب و اقلام بهداشتی به منطقه آورده شده است و می‌توانیم نیاز هر ۱۳۰۰ خانواده آسیب دیده شهرستان را رفع کنیم.

مسؤول قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر اقلام خوراکی ماشین‌آلات راه‌سازی نیز از سپاه صاحب‌الزمان به منطقه اعزام و در حال بازگشایی مسیر‌های مسدود شده هستند.

انتهای پیام/م

 

واگذاری مسؤولیت پشتیبانی شهرستان الیگودرز به سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان

برچسب ها: سپاه پاسداران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.