آیت‌الله شبستری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسدود شدن حساب‌ هلال احمر مهر تاییدی بر دشمنی واشنگتن با مردم ایران است

عضو مجلس خبرگان رهبری تحریم‌های آمریکا را نشانه‌ای از دشمنی همیشگی این کشور با مردم ایران دانست.

آمریکا پیوسته ضد اسلام و مردم مسلمان ایران قدم برداشته است.آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  به ارزیابی تناقض رفتاری آمریکا در مسدودسازی حساب‌های هلال احمر ایران توسط آمریکا در کنار ابراز نگرانی ظاهری سران این کشور برای سیل‌زدگان کشورمان گفت: تحریم‌‌های اقتصادی ایجاد شده توسط آمریکا بیش از آنکه عوارضش متوجه دولت و حاکمیت ایران باشد، مردم ایران را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: واضح است که آمریکا بیش از همه با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران خصومت داشته و به همین سبب نیز از کمک‌های انسان دوستانه دیگر کشورها به مردم سیل زده ایران جلوگیری به عمل آورده است.

آیت‌الله شبستری به مسدود شدن حساب‌ هلال احمر از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: موضوعی که البته  مهرتایید دوباره‌ای بر دشمنی پیوسته واشنگتن با ملت ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: البته آمریکا همواره با مردم تمام کشورهایی که حاضر به قرار گرفتن در زیر سلطه این کشور نیستند، دشمنی داشته و در صدد است تا تمامی ملت هارا زیر پرچم استبدادی خود قرار دهند.

وی در پایان تصریح کرد: اگرچه آمریکا همواره شعار انسان دوستی را سر داده اما در مقام عمل ثابت کرده که کوچکترین باوری به شعارهای خود نداشته و پیوسته ضد اسلام و مردم مسلمان ایران قدم برداشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحریم ، آمریکا ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار