در راستای اطلاع‌رسانی و هشدار به مردم پایاب سد گاوشان؛

گروههای گشت و بازرسی در پایاب سد گاوشان مستقر می‌شوند

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: در راستای اطلاع‌رسانی و هشدار به مردم پایاب سد گاوشان، گروههای گشت و بازرسی در پایاب سد گاوشان مستقر می‌شوند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامران خرّم در جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت با محوریت سد گاوشان گفت: باتوجه به سرریز سد گاوشان لازم است، اطلاع‌رسانی عمومی از طریق صداوسیما و سایر رسانه‌ها کماکان تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به استقرار همکاران و گروه‌های گشت و بازرسی در پایاب سد گاوشان افزود: این گروهها به منظور پایش و اطلاع‌رسانی چهره به چهره به مردم در پایاب سد یاد شده مستقر خواهند شد.

وی هماهنگی با پروژه‌های شرکت در منطقه و سایر دستگاه‌های اجرایی برای در اختیار قراردادن ماشین‌آلات و تجهیزات در صورت لزوم را از مصوبات این جلسه خواند و یادآور شد: هماهنگی با فرمانداری‌های شهرستان‌های سنندج و کامیاران برای اطلاع‌رسانی به روستاهای مسیر از طریق بخشداری‌ها، دهیاریها و شوراهای اسلامی انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان اعلام کرد: هماهنگی با جهادکشاورزی برای تخلیه سریع مزارع پرورش ماهی در پایاب سدهای قشلاق و بویژه گاوشان نیز از مصوبات این جلسه است.

خرّم همچنین بر هماهنگی برای قطع برق ایستگاه‌های پمپاژ منطقه در مواقع اضطرار تاکید کرد و گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از برق گرفتگی انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان و رئیس کمیته مدیریت بحران، از همکاری گسترده صداوسیما و تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران در این مدت قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: بارش باران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار