مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: مردم نیکوکار این استان تا کنون ۲۵۱ میلیون تومان کمک نقدی و کالایی به سیل‌زدگان کشور کمک کردند.

بوشهری‌ها ۲۵۱ میلیون تومان به سیل‌زدگان کشور کمک کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی افزود: مردم نوعدوست استان بوشهر خیلی زود به کمک هموطنان سیل زده خود شتافتند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق کمیته امداد و هلال احمر به دست نیازمندان رساندند.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته تا کنون مردم استان بوشهر ۲۵۱ میلیون تومان کمک نقدی و کالایی در اختیار کمیته امداد گذاشتند که در اولین فرصت به مناطق سیل زده ارسال شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: از این کمک‌ها ۸۸ میلیون تومان نقد و ۱۶۳ میلیون تومان کمک کالایی بوده است.

لطفی یاد آور شد: کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی همچون مواد غذایی و آب معدنی، فرش، موکت، پتو، یخچال، اجاق گاز، کفش و البسه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان اهدا شده است و بلافاصله در قالب چند کاروان به مناطق سیل زده ارسال و توزیع شده است.

وی عنوان کرد: کماکان ادارات این نهاد و مراکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک‌های مردمی و ارسال این کمک‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به مناطق سیل زده کشور است.

لطفی بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند جهت بازسازی منازل تخریب شده و تهیه اقلام ضروری سیل زدگان با شماره‌گیری شماره #۰۷۷*۱*۸۸۷۷*و یا از طریق شماره حساب ۰۱۰۵۷۵۳۹۸۲۰۰۹ بانک ملی شعبه بندر بوشهر کمک‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/م

مردم بوشهر ۸۸ میلیون تومان کمک نقدی و ۱۶۳ میلیون تومان غیر نقدی به سیل زدگان کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.