در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم بوندس لیگای آلمان، از ساعت ۱۸ امروز، پنج دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابتهای هفته بیست و هشتم بوندس لیگای آلمان ، از ساعت ۱۸ امروز ، پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها ، لایپزیش پیروز شد و شالکه باز هم شکست خورد.

تیم بایر لورکوزن میزبان تیم لایپزیش بود که با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. سابیتزر در دقیقه ۱۷، تیمو ورنر در دقیقه ۶۴، امیل فورسبرگ در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی و ماتئوس کان‌ها در دقیقه ۸۴ برای لایپزیگ گلزنی کردند. کای هاورتس در دقایق ۱۱ از روی نقطه پنالتی و ۲۳ هم دو گل تیم میزبان را زد.

با این نتیجه لایپزیش ۵۵ امتیازی شد و جایگاهش را در رده سوم جدول تثبیت کرد. لورکوزن، اما با ۴۲ امتیاز قبلی‌اش به رده هشتم جدول سقوط کرد و از سهمیه‌های اروپایی آلمان دور شد.

همچنین تیم شالکه میزبان تیم اینتراخت فرانکفورت بود که در ادامه روند نتایج ضعیفش در این فصل، با دریافت یکی از دیرهنگام‌ترین گل‌های تاریخ بوندس لیگا با نتیجه دو بر یک شکست خورد. آنته ربیچ کروات در دقیقه ۱۳ و لوکا یوویچ صرب در دقیقه ۹+۹۰ (از روی نقطه پنالتی)، دو گل اینتراخت را به ثمر رساندند. تم گل معدنچیان را سردار در دقیقه ۲۱ وارد دروازه حریف کرد.

اینتراخت با این برد ۵۲ امتیازی شد و جایگاه چهارم خود را تثبیت کرد. شالکه نیز با ۲۶ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارد.

در مسابقات دیگر، ولفسبورگ با نتیجه سه بر یک مهمانش هانوفر را شکست داد تا ۴۵ امتیازی شود و موقتا به رتبه ششم جدول رده بندی بوندس لیگا صعود کند. اشتوتگارت نیز مقابل نورنبرگ با تساوی یک بر یک متوقف شد تا هر دو تیم با ماندن در رتبه‌های شانزدهم و هفدهم، همچنان خطر سقوط را احساس کنند. هرتابرلین نیز با نتیجه دو بر یک مقابل مهمانش فورتونا دوسلدورف شکست را پذیرا شد. ستاره این مسابقه بنیتو رامان مهاجم بلژیکی دوسلدروف بود که موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند تا جای دو تیم در جدول عوض شود و فورتونا دوسلدورف با رتبه دهم صعود کند و هرتا به رده یازدهم برود.


بیشتر بخوانید:

مونشن گلادباخ ۱ - بایرن مونیخ ۵/ باوارایی‌ها اختلاف امتیاز با دورتموند را از بین بردند

پیروزی پر گل اشتوتگارت مقابل هانوفر در نبرد پایین جدولی ها

ولفسبورگ و وردربرمن به تساوی رضایت دادند


انتهای پیام/

نتایج مسابقات هفته بیست و هشتم بوندس لیگای آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار