مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل گفت: برنامه سفر پیش‌بینی شده وزیر نیرو برای حضور در اجلاس گذار انرژی برلین به دلیل شرایط بحرانی سیلاب و الزام به حضور مستمر وزیر در مناطق مختلف لغو شد.

سفر وزیر نیرو برای حضور در اجلاس گذار انرژی برلین لغو شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت نیرو، فرهاد یزدان‌دوست با اشاره به اینکه سفر وزیر نیرو به آلمان به دعوت مشترک وزیر امور خارجه و انرژی جمهوری فدرال آلمان برنامه‌ریزی شده بود، گفت: در این سفر قرار بود رضا اردکانیان، وزیر نیروی کشورمان به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، دیدار‌هایی را با مقامات جمهوری فدرال آلمان داشته باشد.


بیشتر بخوانید: استمرار صادرات برق ایران به عراق /شرکت‌های ایرانی تلفات شبکه برق عراق را به حداقل می‌رسانند


یزدان‌دوست ادامه داد: این سفر طی سال گذشته با هماهنگی وزارت امور خارجه و تصویب هیأت وزیران، برای هفته جاری تنظیم شده بود، اما به‌دلیل ضرورت حضور وزیر نیرو در عرصه مدیریت سیلاب‌ها لغو شد.

مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل یادآور شد: در این سفر قرار بود رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز وزیر نیرو را همراهی کند، اما در شرایط خاص کنونی، تلاش بر این خواهد بود تا برنامه‌ها و دیدار‌های موردنظر برای فرصتی دیگر برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار