لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی، از دولت این کشور خواست به یک پیمان نظامی مشترک با اسرائیل وارد شود و به دنیا بگوید حمله علیه اسرائیل به عنوان حمله علیه آمریکا تلقی می‌شود.

درخواست سناتور آمریکایی برای ایجاد پیمان نظامی میان آمریکا و اسرائیلبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی، از دولت آمریکا خواست به یک پیمان نظامی مشترک با اسرائیل وارد شود و به دنیا بگوید «حمله علیه اسرائیل به عنوان حمله علیه آمریکا تلقی می‌شود.»

گراهام در سخنرانی خود در نشست سالانه ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه گفت: «زمان آن فرا رسیده است تا آمریکا به دنیا اعلام کند که روابطش با اسرائیل چقدر مهم است.»

این سناتور جمهوری‌خواه اعلام کرد آمریکا باید به دشمنان اسرائیل بگوید اگر آن‌ها به دنبال نابودی اسرائیل باشند، «برای رسیدن به این هدف باید با ما مقابله کنند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
با سلام
جبهه کفر والحاد و تجاوز در تفکرات غاصبانه و تجاوزکارانه دنبال اتحاد بیشتر هستند این در حالیست با سیاستهای تفرقه افکانه این شیاطین بزرگ و همراهی برخی افراد خود فروخته و دست نشانده ،کشورهای اسلامی دچار تفرقه و جدایی شده اند و برعلیه همدیگر جبهه گیری میکنند . خدا یا خودت شر این جنایتکاران را به خودشان برگردان . الیته این درخواست سناتور آمریکائی نه از منظر قدرت بلکه از روی ترس و واماندگی مطرح شده است. اسرائیل در بدترین شرایط از زمان تاسیس نامیمون خود قراردارد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
هی لیندسی گراهام تا شما آمریکائیها از جایتان بلند شده و حرکت کنید در جنگ احتمالی آینده اگر اسرائیل دست از پا خطا کند دیگر اسرائیلی باقی نخواهد ماند که برایش دایه مهربانتر از مادر یا کاسه ی داغتر از آش شوید رهبر فرزانه ما فرموده بنیامین نتانیاهو 25 سال آینده را نخواهد دید
آخرین اخبار