فردی که با اقدامات شرارت آمیز خود باعث نا امنی در یکی از محله‌های شهر اصفهان و سلب آرامش مردم شده بود در عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی"رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از ساکنان یکی از محله‌های شهر اصف‌ها ن. مبنی بر اینکه فردی شرور با ایجاد درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد باعث ایجاد نامنی در محله و سلب آسایش آنان را فراهم کرده موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیاتی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی، مخفیگاه این فرد شناسائی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ اسماعیلی گفت: متهم پس از دستگیری صراحتاً به ضرب و جرح شاکیان اعتراف کرد که در این رابطه پرونده تشکیل و وی جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

 
این مقام انتظامی در ادامه افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.


انتهای پیام/م
 

دستگیری شرور قانون شكن در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار