استاندار هرمزگان شهادت سه تن از کارکنان خدوم صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،ادکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در پیامی شهادت سه تن از کارکنان خدوم و پرتلاش صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس را تسلیت گفت.

استاندار هرمزگان در این پیام گفت:از خبر غم‌انگیز شهادت سه تن از کارکنان پرتلاش صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس، آقایان بلوچی، شاکری و حسین پور که در حین کار و تلاش شبانه روزی و انجام تعمیرات شناور به دلیل بروز حادثه، به درجه رفیع شهادت نائل گشتند، بسیار متاثر شدم.

شهادت این عزیزان سخت کوش و تلاشگر صنعت دریایی، هرمزگان را داغدار کرد و غم بزرگی در دل همه نهاد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه دردناک را به مردم صبور و نجیب هرمزگان به ‏ویژه خانواده‌های داغدیده از صمیم قلب تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن جان‏باختگان مظلوم که سختکوشان عرصه اقتدار ملی کشورمان بودند، علّو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

در حادثه انفجار باطری زیردریایی که عصر دیروز در صنایع شهید درویشی بندرعباس رخ داد سه تن از کارکنان صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس به شهادت رسیدند.

صنایع دریایی شهید درویشی زیر مجموعه‌ی وزارت دفاع ایران در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس و در مجاورت مجتمع ایزوایکو (مجتمع کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران) واقع شده است.

انتهای پیام/ر


پیام تسلیت استاندار هرمزگان به خانواده کشته شدگان در زیر دریایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.