تظاهرات هزاران نفری مستاجران در آلمان در اعتراض به افزایش نرخ کرایه خانه + فیلم

مردم آلمان در پایتخت این کشور در اعتراض به افزایش بهای کرایه خانه تظاهرات کردند.

تظاهرات هزاران نفری مستاجران در آلمان در اعتراض به افزایش نرخ کرایه خانه + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، هزاران مستاجر آلمانی در اعتراض به افزایش اجاره بهای منازل مسکونی در برلین و چند شهر بزرگ دیگر آلمان تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، تظاهر کنندگان، طوماری را امضاء کردند که خواستار برگزاری یک همه پرسی است تا در صورت موافقت، (استعلام درباره) محل سکونت (استیجاری) تنها از شرکت‌های بزرگی که بیش از سه هزار آپارتمان در برلین دارند، درخواست شود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی، پلاکارد‌هایی نیز در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته شده بود: «ما غذای کوسه‌ها نیستیم!» و «آن کسانی که با محل سکونت مردم، سودجویی می‌کنند در واقع دارند (خون) بچه‌های کوچک را می‌مکند.»

در برلین بالغ بر شش هزار نفر در این تظاهرات شرکت کردند تا اعتراض خود را به آنچه که به اصطلاح «جنون دریافت اجاره بهای بیشتر» خوانده می‌شود، اعلام دارند. آن‌ها آژانس‌های تامین مسکن را همچون کوسه‌هایی توصیف کردند که قصد شکار (پولشان) را دارند.

طبق بررسی اخیری که یک گروه تامین مسکن در برلین انجام داده است، متوسط هزینه اجاره بهای ماهانه هر مترمربع آپارتمان در این شهر، ده یورو است.


بیشتر بخوانید: وقتی اجاره نشینی دیگر خوش نشینی نیست + فیلم 


انتهای پیام/
 

اعتراض مستاجران به افزایش کرایه منزل + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۷:۰۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
خرید هر متر مربع آپارتمان تو شهر از 6000 یورو تا 10000 یورو میشه. دیگه خودتون بقیه رو حساب کنید.
Germany
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
تو المان قسمت اعظم درامد صرف اجاره میشه متری 10 یورو حداقل اجاره. یک اپارتمان 40 متری با اب و برق و شوفاژ میشه 650 تا 700 یورو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
اگه تمام واحدهای خالی باید به دولت مالیات معادل 50 درصد ارزش اجاره هرماه را بدهند اونوقت میبینید که چقدر اجاره ها پایین میاد.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
مردم آلمان در برابر گرونی سکوت نمی کنند.نمونش این:
یک روز صبح در کشور آلمان مردمی که برای خرید شیر آمده بودند در کمال تعجب دیدند شیری که تا دیروز یک یورو فروخته می شد ، امروز 1.5 یورو عرضه می شود. هیچ کسی سرو صدا و اغتشاشی نکرد اما کسی هم شیر نخرید. بطری های شیر به کارخانه مرجوع شد و همان شب آنگلا مرکل از تلویزیون رسمی آلمان به صورت زنده از مردم کشورش بابت این گرانی عذر خواهی کرد و از فردا شیر دوباره به قیمت یک یورو توزیع شد...
Germany
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
پس همه جا داره گرون ميشه
Germany
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
اونجام اجاره ها بالاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
تو ایران بودن چیکار میکردن اجاره و رهن نسبت به یکسال قبل 4 برابر شده.