مسابقات فوتسال فرهنگیان استان یزد به میزبانی شهرستان خاتم برگزارمی شود

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خاتم از برگزاری مسابقات فوتسال فرهنگیان استان یزد به میزبانی شهرستان خاتم خبر داد و گفت: این مسابقات به مدت سه روز در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، فرجام فاضلی فرماندار و رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان خاتم  در جلسه برنامه ریزی مسابقات فوتسال فرهنگیان استان از برگزاری مسابقات فوتسال فرهنگیان استان یزد به میزبانی شهرستان خاتم خبر داد و هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات فوتسال استانی به میزبانی شهرستان تاکید کرد.

وی افزود: انتظار می رود در برگزاری مسابقات تیم‌ها از حاشیه ها پرهیز و روحیه و اخلاق ورزشی را در همه حال حفظ کنند چرا که انسان باید روحیه و اخلاق ورزشی داشته باشد و داشتن روحیه وا خلاق ورزشی در رفتار فرد در اجتماع تاثیر گذار است.

رضا شکاری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان خاتم نیز با بیان اینکه مسابقات فوتسال ادارات آموزش وپرورش استان به‌مدت سه به میزبانی شهرستان خاتم برگزارمی شود، گفت: برگزاری مسابقات فوتسال ادارات آموزش وپرورش استان دربستر سازی مناسب برای ارتقای ورز فوتسال که شامل فعالیت‌های گروهی وهم اندیشی است نقس بسزایی دارد.

وی با اشاره برگزاری مسابقات ورزشی ادارات به میزبانی این شهرستان، افزود: تعامل و دوستی‌های بیشتر بین ادارات، معرفی جاذبه‌های گردشگری  و آشنایی با اداب و رسوم مردم و فرهنگ عمومی ورزشی  از اهداف برگزاری این مسابقات است.

رضا شکاریتصریح کرد: مسابقات فوتسال استانی در اردیبهشت ماه سال‌جاری به مدت سه روز با حضور تمام ادارات آموزش و پروش استان در شهرستان برگزار می شود.

تامین اسکان تیم‌های ورزشی فوتسال، تامین هزینه پذیرایی و هدایای بازیکنان، تامین کادر پزشیکی و حضور تیم اورژانس ۱۱۵ درمحل برگزاری مسابقات، تامین نظم و امنیت از سوی نیروی انتظامی و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان از سوی تیم‌های ورزشی فوتسال استان از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ی

برگزاری مسابقات فوتسال فرهنگیان استان یزد به میزبانی شهرستان خاتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.