مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: ۶ تیم امداد رسان جهت آبکشی از منازل به همراه ۲۶ دستگاه لودر و بولدوزر جهت بازگشایی راه‌های مسدود شده از استان به مناطق سیل زده اعزام شدند.

هادی هادی نسب مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی استان برای کمک به سیل زدگان گفت: شش تیم امداد رسان جهت آبکشی از منازل به همراه ۲۶ دستگاه لودر و بولدوزر جهت بازگشایی راه‌های مسدود شده و ۴۰ نفر نیروی امدادی از استان یزد به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مدیریت بحران و دعوت از موکب‌های اربعین استان جهت پخت غذا در منطقه به تعداد هر روز ۱۰ هزار پرس غذای گرم، افزود: ۶۰ نیروی مردمی از شهرستان‌های استان نیز به صورت تیمی و بصورت خودجوش برای کمک رسانی به این مناطق اعزام شده‌اند که چنانچه اعزام نیرو‌های مردمی با هماهنگی و مدیریت شده صورت گیرد می‌تواند کمک مناسبی باشد.

هادی نسب همچنین از اعزام شش تیم سه نفره آبکشی به همراه ادوات از آبفا و آتش نشانی‌های شهرستان‌های استان و ۴۰ نفر از نیروی طلاب و بسیجی جهت همکاری به مناطق سیل زده اضافه کرد: نیرو‌های آتش نشانی وظیفه تخلیه آب منازل و نیرو‌های راهداری وظیفه راهسازی و بازگشایی راه‌های مسدود شده در این مناطق را به عهده دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان  با بیان اینکه کمک‌های ارسالی شامل مواد غذایی و بهداشتی از جمله پتو، آب معدنی، حلوا ارده، نان تازه، نان خشک محلی، بیسکوئیت، ماکارونی، بیل و کلنگ، شیر خشک، برنج، روغن، حبوبات، چکمه، شیرینی، انواع کنسرویجات، لباس گرم، جوراب، مواد شوینده، پوشک بچه و غیره است تصریح کرد: ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان یزد واقع در خیابان کاشانی و چادر‌های مستقر در سطح شهر یزد در میدان شهید بهشتی، میدان امیر چخماق، چهار راه بعثت و میدان آزادی آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای جبران خسارات سیل زدگان مناطق مختلف کشور است.

وی ادامه داد: مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان مناطق مختلف کشور را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر، شماره کارت بانک ملت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره کارت بانک رفاه ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ و یا کد دستوری ۱۱۲#*۷۸۰* واریز کنند.

انتهای پیام/ی

اعزام تیم ها امداد رسان از استان یزد به مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.