رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت:راه آهن «میانه-بستان آباد» احتمالا در اردیبهشت ماه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، وحدتی هلان رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با بیان این که راه آهن «میانه-بستان آباد» احتمالا در اردیبهشت ماه به بهره‎برداری می‌رسد گفت: در بازدید اخیری که با استاندار از این مسیر داشتیم، بر ضرورت بهره‌برداری هر چه سریع‎تر راه آهن «میانه-بستان آباد» تاکید و مقرر شد تا این مسیر در اردیبهشت ماه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به بازدید از راه آهن «میانه-بستان آباد» طی روز‌های گذشته اظهار کرد: فاز «بستان آباد-میانه» آماده بهره‌برداری بوده و حدود ۸۵ درصد از کار‌های آن انجام شده و تنها عاملی که موجب شده تا این فاز به بهره‎برداری نرسد، آماده نبودن ایستگاه مسافرگیری و جوشکاری ریل‌ها است.

وی افزود: این فاز از پروژه راه آهن «تهران-تبریز»، به محض اتمام ۱۵ درصد اقدامات باقی مانده به بهره‌برداری می‎رسد و استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار بستان آباد نیز تلاش‌ها و اقدامات لازم را در این خصوص را انجام می‎دهند.

وی ادامه داد: طبق توافق با استاندار، مقرر شد این فاز با قرار دادن موقتی کانکس به جای ایستگاه افتتاح شود و مردم بیش از این چشم انتظار بهره‌برداری از این ایستگاه نباشند و اقدامات لازم برای تکمیل‌تر شدن این فاز ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: قول‌های زیادی در خصوص افتتاح راه آهن «میانه-بستان آباد» داده شده است و هر بار وجود برخی نواقصات و بدقولی پیمانکاران موجب شد تا وعده‌ها عملی نشود، نهایت تلاشمان را برای افتتاح این فاز از پروژه راه آهن تهران-تبریز به کار گرفته‌ایم تا این فاز در اردیبهشت ماه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: هم اکنون تلاشگران زیادی در خط آهن میانه- بستان آباد مشغول جوشکاری ریل و انجام اقدامات لازم برای افتتاح آن هستند.

 

انتهای پیام/ش

راه آهن «میانه-بستان آباد»تا اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری می رسد

برچسب ها: راه آهن ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.