رویت یک یوفوی عجیب بر فرار دریاچه‌ای در در مرز آمریکا با کانادا خبرساز شد.

رویت یوفوی عجیب شناور بر فراز دریاچه! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک یوفوی غول پیکر را بر فراز دریاچه ایری (Lake Erie) در مرز آمریکا با کانادا به تصویر می‌کشد. در این ویدئو، این یوفوی نقره‌ای رنگ در حالی که در بالای دریاچه شناور است دیده می‌شود. مرد جوانی که مشغول قدم زدن در نزدیکی دریاچه بود با دیدن این یوفو بلافاصله با تلفن همراه خود ویدئویی از آن تهیه کرد.

این ویدئو ابتدا در یک کانال یوتیوب نظریه پردازی توطئه با نام thirdphaseofmoon منتشر شد. " بلیک"، یکی از آدمین‌های این کانال در کپشن این ویدئو نوشت: " برخی افراد مردد هستند که شی قابل مشاهده در این ویدئو یک زیردریایی نیروی درایی آمریکاست که روی آب شناور شده است. اما اینطور نیست و به نظر می‌رسد که این شی بر روی آب شناور است. " همچنین "برت"، برادر بلیک در پاسخی نوشت: " این گواه روشنی است که شی شناور ناشناس در حال عملیات است. " در ادامه بلیک در پاسخ به برادر خود نوشت: " آیا نوعی پایگاه زیردریایی در این دریاچه بزرگ وجود دارد؟ این باورنکردنی است. "

این ویدئو که پس از انتشار در این کانال بیش از ۲۰۰۰ بیننده داشت با واکنش کاربران یوتیوب نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " کاملا واضح است که این شی روی آب شناور است نه روی سطح آب؛ بنابراین می‌تواند یک یوفو باشد. "

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو و رویت این شی ناشناس برا فراز دریاچه ایری در آمریکا در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز رویت یک یوفو بر فراز دریاچه نورمن در کارولینای شمالی آمریکا خبرساز شده بود. در حالی که از نظر برخی کاربران شی قابل مشاهده در ویدئو یک یوفو بود برخی دیگر آن را یک هلیوکوپتر نظامی متعلق به ارتش آمریکا دانسته بودند.

انتهای پیام/

رویت یوفوی شناور روی دریاچه خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
اینکه اصلا حرکت نمیکرد و معلوم بود یه تیکه ابره