دود رفتار ناشایست مسئولان وزشگاه آزادی در چشم ملی پوشان

مسئولان ورزشگاه آزادی اجازه تمرین در کنار پیست زمین شماره ۲ این ورزشگاه را به ملی پوشان کاراته و جودو ندادند.

دود رفتار ناشایست مسئولان وزشگاه آزادی در چشم ملی پوشانبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان ورزشگاه آزادی در روز‌های اخیر مشکلاتی را برای ورزشکاران برخی از رشته‌های ورزشی از جمله کشتی، شنا و کاراته به وجود آورده اند که باعث ناراحتی و گلایه ملی پوشان این رشته‌ها شده است.

ممانت از ورود کشتی گیران به محل تمرین، اجازه تمرین صادر نکردن برای آن‌ها و  تعطیلی محل تمرین ملی پوشان شنا  قسمتی از مشکلاتی است که مسئولان برای ورزشکاران ملی پوش ایجاد کرده‌اند. گفته می‌شود که علت بسته شدن استخر مجموعه ورزشی آزادی تعمیرات این استخر بوده که مسئولان فدراسیون شنا این ادعا را رد کردند و مدعی شدند که مسئولان ورزشگاه قصد واگذاری این استخر را دارند.

اعتراضات درباره بسته شدن استخر قهرمانی ورزشگاه آزادی به جایی رسید که مربی تیم ملی شنا تهدید کرد که اگر این اتفاق بیافتد استعفا خواهد کرد.

ملی پوشان کاراته و جودو نیز به دلیل ممانعت مسئولان ورزشگاه آزادی از تمرینشان اعتراض کردند.

یکی از ملی پوشان کاراته در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: روز گذشته به همراه تعدادی از ملی پوشان کاراته و جودو مشغول تمرین در کنار زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی بودیم که برخی از مسئولان با رفتار بی ادبانه اجازه تمرین به ما را ندادند.

ملی پوش کاراته کشورمان در ادامه گفت: آن‌ها اعلام کردند که زمین شماره ۲ ورزشگاه در اجاره آن‌ها است و کسی حق استفاده از آن را ندارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از اجاره استخر ورزشگاه آزادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار