در طرح نوروزی هلال احمر ۴۰ هزار اقلام ترویجی و آموزشی بین مسافران نوروزی استان مرکزی توزیع شد.

توزیع ۴۰ هزار اقلام ترویجی و آموزشی بین مسافران نوروزی استان مرکزیاشتری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از توزیع ۴۰ هزار اقلام ترویجی و آموزشی بین مسافران خبر داد.

اشتری افزود: در کنار ماموریت جوانان در طرح‌های ملی نوروزی هزار نفر از جوانان هلال احمر در ۲۵ پست ثابت و ۷ پست سیار هم خدمات آموزشی، فرهنگی، راهنمایی، بهداشتی و ترویجی را به مسافران نوروزی ارائه دادند.

در طرح نوروزی که از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه اجرا شد امداد گران هلال احمر به منظور امداد رسانی بهتر به مردم ضمن امداد و نجات جاده‌ای با دایر کردن پایگاه‌های ثابت با شعار ایمنی سلامت راهنمای نوروزی بودند.

از جمله این خدمات میتوان به پایگاه‌های دوستار کودک و برپایی برنامه‌هایی مانند نقاشی کودکان با هدف آموزش و سرگرمی کودکان، طرح سحاب و انجام تست فشار خون و قند خون در پارک‌ها اشاره کرد.

 اسکان مسافران به دلیل شرایط نامساعد جوی در  مساجد و امازاده ها  و پوشش امدادی و ارائه خدمات و توزیع اقلام در بین مسافران توسط امداد گران و نجاتگران جمعیت هلال احمر  از دیگر خدمات این سازمان است.

انتهای پیام/ج

۴۰ هزار اقلام ترویجی و آموزشی بین مسافران نوروزی استان مرکزی توزیع شد

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.