رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در پیامی با سیل زدگان مردم شهرهای این استان و استان های دیگر همدردی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در پی حادثه جاری شدن سیل در خوزستان و برخی استان های کشورمان، عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در پیامی با سیل زدگان مردم شهرهای این استان و برخی استان های دیگر همدردی کرد.

بسمه تعالی

با تبریک سال نو به همه مردم ایران اسلامی و ابراز همدردی با خانواده‌های جانباخته در سیل اخیر و شکرگزاری خاضعانه به درگاه پر عظمت خداوند به دلیل نزول رحمت الهی پس از خشکسالی‌های متوالی‌ ، هم‌اکنون فرصتی فراهم شده تا مردم ایران اسلامی با همدلی و وحدت‌، همچون دوران دفاع مقدس بار دیگر اوج محبت‌های خود را به جهانیان نشان دهند و بخش‌های ویران شده شهرهای سیل زده این استان و برخی استانهای دیگر را نیز با همت دستگاهای اجرایی، تلاش‌های مجاهدانه جوانان برومند و نیروهای مسلح و کمک‌های و پشتیبانی آنان ‌همچون گذشته آباد شوند.

در واقعه این حادثه خسارت های سنگینی ساخته و مردم این استان و برخی استانهای دیگردرآغازین روزهای سال نو خانه وکاشانه خودرا ازدست داده ودرمحاصره سیل قرارگرفتند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند کمک های مردمی و ورود دستگاه های عمومی به عرصه امداد و جبران خسارتهای سیل وظیفه مهمی است که می تواند گوشه ای از آلام هموطنان عزیز مارا برطرف سازد.

با توجه به اینکه مردم ولایت مدار شهرهای سیل زده خوزستان و برخی استانها شدیداً نیازمند همدردی و کمک ما هستند باید اعضاء شوراهای حل اختلاف استان خوزستان نیز در این بحران در کنار مردم سیل زده این استان و سایر استان‌های کشور باشند و از هیچ کمک و تلاشی فروگذاری نکنند.

شوراهای حل اختلاف خوزستان در کنار سایر نهاد و دستگاه‌های دولتی و مردمی برای کمک به آسیب دیدگان حوادث سیل اخیر در استان‌های کشور اعلام آمادگی می‌کند و اعضاء خدوم شوراهای حل اختلاف خوزستان نیز در زمینه کمک به سیل زدگان و مردم و دعوت آنان به آرامش همراه و همدل به یاری حادثه دیدگان بشتابند و در این کار خیر و بزرگ سهیم باشند.

امیدوارم با حمایت و تلاش مردم و مسئولان و نیروهای امدادی، مشکلات سیل زدگان در این استان ها هرچه سریع‌تر مرتفع و از خداوند متعال به آسیب دیدگان صبر و به ملت نیکوکار ایران اسلامی خیر و برکت عنایت فرماید.

زبیدی نیا، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان خوزستان

انتهای پیام/گ

پیام تسلیت در پی جان باختن هموطنان در سیل

برچسب ها: دادگستری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.