رئیس قوه قضاییه گفت :باید با آماده کردن زیرساخت ها و تبدیل تهدیدها به فرصت ،مردم از بارش نعمت الهی خشنود باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در جمع خبرنگاران  در فرودگاه بین المللی گرگان با اشاره به وقوع سیل در استان گلستان و چند استان  مانند خوزستان گفت: اگر چه حادثه سیل در نوروز امسال تلخ بود اما انسجام و وحدت مثال زدنی مردم و تمام نیرو ها در کنار هم آن را شیرین کرد .
 
وی گفت:باید با آماده کردن زیرساخت ها و تبدیل تهدیدها به فرصت ،مردم از بارش باران خشنود باشند. در این باره از بازرسی کل کشور و همچنین همکاران بخش قضایی خواستم تا اجرای دقیق قانون را در خصوص این موضوع پیگیری کنند.
 
وی افزود : مردم مناطق سیل زده بابت تمام خدمات متشکر بودند اما مشکلاتی نیزدارند که زندگی عادی آنها را مختل کرده است و همه تلاش می کنیم تا رفع شود .
 
وی گفت :اینجا منطقه ای است که نزول باران را داریم وباید اقداماتی انجام شود که جلوی تکرار اینگونه حوادث را بگیرد و نباید مردم با نزول باران که رحمت الهی است دچار مشکل و دغدغه شوند.

آیت الله رئیسی گفت :  امداد و نجات اولویت نخست است که تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است و مردم تقاضای عمران و آبادانی و جبران خسارت‌ها را دارند که در اولویت دومی است که همه دستگاه‌ها وگروه‌های مردمی به دنبال آن خواهند بود.

رئیسی در ادامه گفت: آسیب شناسی علل وقوع این  که در گزارش‌های مختلفی که تاکنون ارائه شده است اولویت سوم است و بایدبه ضرورت لایروبی و رسوب زدایی رودخانه‌ها توجه و تاکید شود .
 
وی در پایان افزود : براساس برخی از گزارش ها یکی از علل سیل در گلستان و خوزستان لایروبی نکردن وبرخی اقداماتی دیگر که بخش‌هایی مانند وزارت نیرو آن  را برعهده دارند است،  باید حل و اقدامات لازم انجام شود .
 
انتهای پیام/گ
 

صحبت های رئیس قوه قضاییه در بین اصحاب رسانه

برچسب ها: قوه قضاییه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.